• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

sugarrush vilken sötnos då har där inne i din mage Hjärta

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Evve81

Småland: Härligt att ni får komma hem! Jag ser framemot din berättese!

Jag har ÄNTLIGEN fått träffa en vettig doktor en som verkligen pratade och bestämde saker! Inga järnsprutor just nu varken mitt ferritinvarde eller nåt annat äv särskillt onormalt däremot skrev hon att jag INTE får äta järn under graviditeten. Jag frågade inget om gårdagen heller för jag har känt bebis mycket nu 2 dagar. Jag ahr fått tid för TUL i v 28 så den 11 maj är nästa sånt sedan blir det nog 2-3 st till tror jag! Känns verkligen så himla skönt!

• sugarrush
    Evve81 skrev 2011-03-16 18:04:35 följande:
    Småland: Härligt att ni får komma hem! Jag ser framemot din berättese!

Jag har ÄNTLIGEN fått träffa en vettig doktor en som verkligen pratade och bestämde saker! Inga järnsprutor just nu varken mitt ferritinvarde eller nåt annat äv särskillt onormalt däremot skrev hon att jag INTE får äta järn under graviditeten. Jag frågade inget om gårdagen heller för jag har känt bebis mycket nu 2 dagar. Jag ahr fått tid för TUL i v 28 så den 11 maj är nästa sånt sedan blir det nog 2-3 st till tror jag! Känns verkligen så himla skönt!
    Gud så skönt! Vilken bra läkare.
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-16 17:49:01 följande:
    sugarrush vilken sötnos då har där inne i din mage Hjärta
    Jag vet, sjukt söt! Men framifrån var den INTE söt kan jag säga, då såg man skallbenet typ bara, såg ut som en döskalle eller en alien... men i profil är den ju supersöt! Längtar så efter att få träffa den! Bara ett halvår kvar..
    Konstigt att längta efter någon som ändå är så nära...
    Fjärde gången gillt?
  • Muffe

mysigt Sugar :)

Själv är jag sur just nu. Valde mellan att baka en efterrätt till helgens kalas eller att börja städa och fixa hemma vilket också måste göras innan fredag, valde bakningen som jag tror blev helt misslyckad så nu är jag ledsen för att  ha ödslat tid på det och alltså inte kommit någon vart alls i min planering...

På detta har jag extremt ömma fötter... ligger nu i högläge med fötterna som ser ut som elefantfötter typ. Har inte kommit till apoteket för att köpa strumpor än...

orkar man börja städa mån tro? puh!

• needtobreathe

Herregud det slog mig idag att det fan inte är många dagar kvar nu.. 26 för o va exakt.. gah!! Specen ringde mig för att vi ska kunna köra allt samma dag nästa gång jag ska på TUL.. så då blir de TUL, CTG + läkarbeök + hinnsvep. Som de ser ut nu blir det den 28e.. sen återbesök för bedömning av igångättningen 2v efter det.. jeez!

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-16 17:47:46 följande:
    när skulle hon föda ?
    man blir ju orolig
    igår hade hon bf
    Gravid v.8+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-16 19:01:36 följande:
    igår hade hon bf
    åååh vad roligt men antingen har hon fått eller jätte jätte förskyld att hon inte kan vara inne eller så vill hon bara vara i fred.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Längtan efter liten

spännande sofy...

hoppas happi har fått nu :D

Längtan efter liten är stor
  • FruW

Sofy, fantastiskt, tänk att Devin snart är här!! Jag som bara följt dig här tycker det har gått jättefort, haha!

Ingen som har kontakt med HAPPINESS privat, som bara kan kolla att hon är ok, blir med orolig för henne! :(

• MCT79

Oh jag hade missat dina bilder Sugar, fantastiska!!  OHHH vad jag längtar till mitt KUB nu!!

needtobreathe skrev 2011-03-16 18:58:09 följande:
    Herregud det slog mig idag att det fan inte är många dagar kvar nu.. 26 för o va exakt.. gah!! Specen ringde mig för att vi ska kunna köra allt samma dag nästa gång jag ska på TUL.. så då blir de TUL, CTG + läkarbeök + hinnsvep. Som de ser ut nu blir det den 28e.. sen återbesök för bedömning av igångättningen 2v efter det.. jeez!
    Tiden går sååå fort.... spännande!

Ego, riktig skitdag... svimmade på jobbet, och igen på karlbergs station... jätteanfådd och YYYYR... kommit massor sista dagarna. Inskrivning i morgon bitti kl 08... återkommer efteråt!

Kram på er alla!
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma