• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Grattis Lycken till nya plusset! Här inne finns det en överenskommelse om att bebisarna stannar... ;)

nu jeklar...
  • Längtan efter liten
    l y c k e n skrev 2011-03-17 09:59:21 följande:
    Tack! Ja nu har jag sett min lill* inneboende 3 gånger på VUL, så jag känner stor hoppfullhet
    visst är det härligt?
    det kommer gå jätte bra den här gången ska du se :)
    Längtan efter liten är stor
  • Mabaja

Sofy: Hur känns det att Devin snart är här? Har du börjat förstå ännu? ;) och du jag hade fel om första halvan av mars!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-17 09:32:25 följande:
    Ang. KUB så får jag träffa en läkare först, nästa torsdag för att prata om det och sen bestäms det om KUB.. jag hoppas jag inte blir nekad för då hinner man ju inte riktigt med det privat sen.... :(
    Hon sa att det var mer information kring KUB än att jag ska argumentera för min sak...
    MCT, du kan ju göra såhär, ring redan idag och boka ett privat KUB. Om läkaren säger ja nästa vecka så avbokar du det privata som du hade planerat in. Då borde du väl hinna med?

Lycken: Stort grattis till ny graviditet! En septemberbebis alltså för dig också, skoj!
    Fjärde gången gillt?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-17 10:02:35 följande:
    Ja jag fick ledigt idag, vi hade så lite patienter och sista är klart precis när jag hade hunnit ta mig tillbaka.
    Jag är 10+4 idag... så det ska väl hinnas med... fram tom v14 va?
    Härligt! :D Yes.. blodprovet till KUB tas ju tidigast 9+0.. men gärna såfort som möjligt efter det tydligen.. o UL fram till v 13+0 är väl de optimala.. Tycker dom kan skynda på det lite, grr!
  • MCT79

Sofy har du ringt och kollat upp ang ditt mående?? Har glömt följa upp dig ang. det. ;) Får du fortfarande inte behålla något`?

nu jeklar...
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-17 10:05:58 följande:
    Sofy: Hur känns det att Devin snart är här? Har du börjat förstå ännu? ;) och du jag hade fel om första halvan av mars!
    Haha nej neej.. långt ifrån! ;) Ska jag ta hand om en bebis? Ska jag rulla barnvagn? Nä.. overkligt! ;) Hoppas ja förstår när han är ute dock.. ;D

Jaa.. du ser! Moahaha.. jag tror inte han kommer komma ut alls.. han stannar nog där till studenten! Envisa unge!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-17 10:07:53 följande:
    Sofy har du ringt och kollat upp ang ditt mående?? Har glömt följa upp dig ang. det. ;) Får du fortfarande inte behålla något`?
    Haha va, jag? Ringt o kollat? Neru ;) Lika envis som min son.. haha! Jag mår bättre IDAG.. yihooo!! Pigg för första gången på evigheter o har ätit en Karins lasagne imorse kl 7.. bra frulle ;) Nu ska ja iväg o möta C för o käka lunch o sen funderar ja på Häggvik.. hämta gratisboxen me grejer.. fördriva tiden lite! :D
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-03-17 10:09:59 följande:
    Haha nej neej.. långt ifrån! ;) Ska jag ta hand om en bebis? Ska jag rulla barnvagn? Nä.. overkligt! ;) Hoppas ja förstår när han är ute dock.. ;D

Jaa.. du ser! Moahaha.. jag tror inte han kommer komma ut alls.. han stannar nog där till studenten! Envisa unge!
    ha ha ha studenten, ja hejja :)
    snart sofy...
    det är ju fullmåne på lördag, då kommer han nog.
    Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-17 10:11:23 följande:
    ha ha ha studenten, ja hejja :)
    snart sofy...
    det är ju fullmåne på lördag, då kommer han nog.
    Hahahaha eller hur! ;) Kommer ut me studentmössan på.. vilken grej va ;)

Joootack.. man kan ju önska! Då har pappa iallafall målat mitt skötbord svart som ja vill ha de, så då är de helt ok! ;) Inte för ja tror de.. men men :D

Du ska ju ha först! Ja väntar på min tur.... ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma