• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bev

Hej tjejer!

Någon som hört något från happi?

Kram till er alla!!!

• needtobreathe
    Bev skrev 2011-03-17 12:38:44 följande:
    Hej tjejer!

Någon som hört något från happi?

Kram till er alla!!!
    Hello..

Nää.. vi alla undrar vart hon tagit vägen.. :(
  • 3 barns mamma84

kanske happis dator gått sönder ?

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • telgebo

Halloj, nu är jag hemma igen. Mår sådär, inte lika illamående, får se om jag klarar dagen utan Lergigan Comp idag eller inte.

Gravid v.8+4 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-17 12:55:50 följande:
    kanske happis dator gått sönder ?
    Så kan det ju vara förstås...."hoppas" det är nått sånt...  Skäms
    nu jeklar...
  • Muffe

Tror ni inte det är så att Happi har fått barn för några dagar sedan men kanske är kvar på BB och inte har dator med sig helt enkelt?

Själv hade jag en pissdag i går, jag skulle baka men smeten rann ut på sidorna om formen....inte lyckat. sen var jag så jäkla jäkla trött och stod i köket med svullna elefantfötter men kände att jag i alla fall var tvungen att göra en matlåda till lunch idag eftersom jag skulle jobba... (trodde jag då).
    så jag stekte upp falukorv och råkade skära mig i fingret, fick olja på händerna för att jag stekte så varmt och makaronerna brände fast i kastrullen och när jag sedan skulle hälla upp dem i matlådan ålte hälften utanför på golvet... allt för att jag var så trött säkert. SEN kom jag på att jag inte behövde matlåda eftersom jag skulle till BM på lunchen och skulle luncha på stan- jäkla skitdag!!!

BM idag alltså och allt såg bra ut, dock gillade hon inte att jag nämnde att jag i går hade tryck nedåt och ont i några minuter och bad mig vara uppmärksam på om det händer igen!

Blodvärde: 122 (depå 44, är det ok?)
    Glukos: 5.0 efter frukosten
    Tryck: 140/78
    SF: 29 (vecka 34 till helgen) Följer min kurva perfekt och den ligger lite under normal.
    Hjärtslag: 135
    Vikt: + 11 kg
    Inte fixerad.

• l y c k e n

Tjejer, hur gör ni med era BH:ar under graviditeten? Kan ni ha era gamla ännu?
    Jag uppgraderade min storlek redan vecka 6, och redan i vecka + hade jag vuxit ur den också! Nu på lunchen var jag och köpte en ny och jag höll på att få en chock när hon plockade fram BH:ar i storleken 75E och 75F, Hjälp! Var ska detta sluta? Jag gillar inte ens stora bröst, och detta kommer ruinera mig. Idag gick det loss på 600:- och då har jag ju bara EN som passar nu. Färgmatcha är det inte ens tal om!

• l y c k e n

vecka += vecka 9

vet inte varför det blev så

• MCT79
    l y c k e n skrev 2011-03-17 14:33:34 följande:
    Tjejer, hur gör ni med era BH:ar under graviditeten? Kan ni ha era gamla ännu?
    Jag uppgraderade min storlek redan vecka 6, och redan i vecka + hade jag vuxit ur den också! Nu på lunchen var jag och köpte en ny och jag höll på att få en chock när hon plockade fram BH:ar i storleken 75E och 75F, Hjälp! Var ska detta sluta? Jag gillar inte ens stora bröst, och detta kommer ruinera mig. Idag gick det loss på 600:- och då har jag ju bara EN som passar nu. Färgmatcha är det inte ens tal om!
    Nope.. har samma problem som du... har en 75F nu som är preciiiiis så den passar... Hoppas det lugnar sig lite på den fronten..=)
    nu jeklar...
  • Längtan efter liten

ja vart håller happi hus...

Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma