• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 18:17:28 följande:
    Telgebo: Har inte alls uppfattat dig som negtiv.. massa kramar till dig..

Vad har jag gjort sen klockan två, jo sovit i tre timmar.. hmm... jag var helt slut, är det helt normalt??? :O)
    Skönt att höra

Du är inte ensam om att vara trött, jag är likadan. Var nere i stan idag i typ 3 timmar och gjorde inget speciellt och ändå är jag helt slut av att åka buss fram och tillbaka och gå lite på stan.
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • needtobreathe

Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?

• Fru O Mamma Kokkonen
    telgebo skrev 2011-03-22 18:20:56 följande:
    Skönt att höra

Du är inte ensam om att vara trött, jag är likadan. Var nere i stan idag i typ 3 timmar och gjorde inget speciellt och ändå är jag helt slut av att åka buss fram och tillbaka och gå lite på stan.
    Vet att värk o sånt tar mkt energi... även om jag inte alls har lika mkt värk nu som gravid.. hormonerna kanske?
  • sugarrush

Nejdå Sofy, du laddar ner den via app store. Gratis. Sedan så fyller du i användarnamn och lösenord som vanligt.

En lite småviktig fråga nu till er erfarna.
    Jag är ganska öm över livmodern. Är det farligt?
    Kan jag gå och träna ändå idag?

Fjärde gången gillt?
  • needtobreathe

Telgebo;

Jepp :) Här är en bild från v 25, o nyaste från v 35 finns ju i magbildstråden.

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-22 18:23:32 följande:
    Nejdå Sofy, du laddar ner den via app store. Gratis. Sedan så fyller du i användarnamn och lösenord som vanligt.

En lite småviktig fråga nu till er erfarna.
    Jag är ganska öm över livmodern. Är det farligt?
    Kan jag gå och träna ändå idag?
    Men de gååår inte :( De står bara att den inte används längre typ.. fan va irriteraaad ja blir!! Grr!

Neejdå de e inge farligt, den växer ju så lite träningsvärk äre nog allt :) Men ta de lite lugnare om de känns bättre bara!! :)
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:21:23 följande:
    Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?
    prova ladda ner den från itunes å sen kopiera in den i telefonen via den.

fast jag tycker appen e värdelös.. man kan inte se bilder och om man inte går till "startsidan" i apppen innan man stänger ner den så hänger den sig och kraschar och när man startar den igen måste man skriva lösenord å skit igen
  • telgebo
    Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 18:22:55 följande:
    Vet att värk o sånt tar mkt energi... även om jag inte alls har lika mkt värk nu som gravid.. hormonerna kanske?
    Jag har inte ont idag, men jag är uttråkad som bara den och orkar bara inget än att hänga här. har noll matlust idag med, usch jag gillar inte att jag ska må så illa hela tiden, jobbigt.

Mår du också illa?
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • sugarrush

Min app strulade förr, men numera funkar den faktiskt riktigt bra.
    Men visst är det störigt är det att man inre kan se bilder! Och att man inte kan vara anonym.
    Och att man inte kan se folks presentationer...
    Men den är helt ok som komplement tycker jag, för att hänga med i trådarna.

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma