• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:24:53 följande:
    Men de gååår inte :( De står bara att den inte används längre typ.. fan va irriteraaad ja blir!! Grr!

Neejdå de e inge farligt, den växer ju så lite träningsvärk äre nog allt :) Men ta de lite lugnare om de känns bättre bara!! :)
    Träningsvärk alltså..  kan kanske vara så. Men jag har inte varit så öm förut....
    Fjärde gången gillt?
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:23:48 följande:

Telgebo;

Jepp :) Här är en bild från v 25, o nyaste från v 35 finns ju i magbildstråden.

Vilken fin mage du har

Jag tittade nyss i spegeln och min mage ser så konstig ut.

Under naveln ser det inte klokt ut värsta hängmagen så fult, det är resultatet av 3 barn tätt och så ovan naveln världens mage, ser ut som v. 30 typ, normalt eller?
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 17:53:32 följande:

När började det synas på er att ni var gravida? Min mage är helt platt fortfarande och jag känner mig onormal när man går in i magbildstråden för oktober magar 2011 och vissa har jättemage redan. Är de bara svullna eller?

Jag kom inte ihåg när det började synas förra gången, men det var nog inte förrän i 4:e månaden tror jag.

min har börjat synas lite nu i v12+2.. men i v10+6 så syntes de knappt.. men jag e jätte otränad å har inga muskler som håller inne å sånt. kan inte träna pga min sjukdom

• telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:21:23 följande:
    Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?
    Håller med, asuttråkad här och vill bara att dagen ska ta slut och hoppas på en super dag imorgon. vet inte vad det är med mig idag, känner mig låg som bara den.

Kul med ny mobil
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-03-22 18:27:45 följande:
    Träningsvärk alltså..  kan kanske vara så. Men jag har inte varit så öm förut....
    Inte SD då?
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:25:04 följande:
    prova ladda ner den från itunes å sen kopiera in den i telefonen via den.

fast jag tycker appen e värdelös.. man kan inte se bilder och om man inte går till "startsidan" i apppen innan man stänger ner den så hänger den sig och kraschar och när man startar den igen måste man skriva lösenord å skit igen
    hahaha.. jag e inge vidare teknisk du ;) vadå ladda ner genom itunes? hahaha..
  • Fru O Mamma Kokkonen
    telgebo skrev 2011-03-22 18:25:49 följande:
    Jag har inte ont idag, men jag är uttråkad som bara den och orkar bara inget än att hänga här. har noll matlust idag med, usch jag gillar inte att jag ska må så illa hela tiden, jobbigt.

Mår du också illa?
    Har mått svagt illa sen 4 + 0 och sen några dagar har det blivit mkt värre.. eller bättre... ja hursom så mår jag mycket mer illa :O)
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:28:39 följande:

min har börjat synas lite nu i v12+2.. men i v10+6 så syntes de knappt.. men jag e jätte otränad å har inga muskler som håller inne å sånt. kan inte träna pga min sjukdom

Otränad här med och det syns, värsta hängmagen, så fult och ovan naveln så världens mage, ser ju jättekonstigt ut.

Längtar tills man har en fin rund mage och känner bebis sparka där inne, det är mysigt.
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:31:18 följande:
    hahaha.. jag e inge vidare teknisk du ;) vadå ladda ner genom itunes? hahaha..
    hehe du använder Itunes för att lägga in musik å bilder eller för att synkronisera luren med datorn för kontakter etc.

I itunes kommer du åt appstore och kan där ladda ner programmet. koppla in luren till datorn och sen lägger du in programmet i luren där.

så ladda ner Itunes till datorn:)
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 18:32:20 följande:
    Otränad här med och det syns, värsta hängmagen, så fult och ovan naveln så världens mage, ser ju jättekonstigt ut.

Längtar tills man har en fin rund mage och känner bebis sparka där inne, det är mysigt.
    min putar bara där nere. jag har bilder i mitt galleri om du vill se.. den e inte alls så stor som de i tråden. men där e ju några som väntar tvillingar där så då syns de kanske tidigare..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma