• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe

Goooomorron tjejer!! :)

En riktigt härlig dag ute idag.. så upp o hoppa nu! ;)

Själv har ja vart vaken sen 03.50.. har lämnat C på jobbet, dammsugit, ställt in disk, slängt in en tvätt, plockat undan.. nu sitter ja i badet o sen får vi se va dan bjuder på! Trotsar smärtorna idag me hjälp av citodon så ja får iordning här hemma.. finns alltid ngt o göra ;)

• Odetta
    PåvägMotSyskon skrev 2011-03-22 20:36:24 följande:
    odd - när kommer du va me, man sitter ju bänkad varje måndag juh =))

OJ, kör ni oskyddat ändå fast ni inte ska ha nån mer bebis troligen? nyfiken =)

Här vet man ju inte vad man ska ha för skydd.. o amningen har ju funkat me de andra 2 som skydd.. men, självklart ingen garanti, men men.

Åh va man längtar efter o va gravid igen, de e ju så otroligt häftigt.. men nej, ja ska snoza på min bebis som ligger brevid mig nu o sprattlar o prata me mig =)
    Jag fick ett mail idag om att dem nu börjar klippa vårt material...så det lutar åt avsnitt 6, alltså om 2 veckor  
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

avsnitt 5 menar jag. men jag säger till när jag vet

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-22 19:14:29 följande:
    bild från v 34 finns nu i mitt galleri :)
    Åh, får man se?

Jag ska också lägga in en bild tror jag!
  • Pancakes

Färnevik, helt ljuvlig bild på Tilde! Det är såna bilder som får en att längta verkligen!

• telgebo

Nu har jag sovit i 11 timmar och är fortfarande lika trött som jag inte sovit alls. Mina järntabletter verkar inte hjälpa så mycket mot trötthet men däremot ge mig totalstopp i magen.

Gravid v.9+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Pancakes

Sötfilur, superfin mage! Jag var visst redan inlagd i din adressbok! Jättefin är du verkligen!

Nu har jag också lagt in en magbild i galleriet! Visserligen från vecka 25 så jag är ju lite större nu i vecka 31. Får lägga in en ny snart och jämföra.

• Muffe

Pancakes och alla andra, tack

Pancakes, du är också jättefin, v 25 och smal och  snärt. Ska bli kul att se din bild hur du ser ut nu, det händer ju en hel del efter v 28 tycker jag

Jag har köpt ett album med svarta sidor som jag ska sätta in alla gravidbilder i + skriva ner info från alla bm-besök och ultraljud m.m. Kan vara kul att ha för mig och bebis senare i livet!
    Har även köpt hem lite scrapbooking-saker för att piffa det lite :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma