• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 18:31:36 följande:
    Har mått svagt illa sen 4 + 0 och sen några dagar har det blivit mkt värre.. eller bättre... ja hursom så mår jag mycket mer illa :O)
    Visst är det jobbigt. Känner mig inte sugen på nån mat alls. Jag fick i mig tacos och efter det mår jag illa och tappat all matlust forever känns det som. Jag mår inte spyilla så men det känns som det kommer förvärras om jag äter nåt.

Idag handlade jag och vissa vad jag handlade? Jo bara grönsaker av olika slag...det hade jag dille på när jag väntade mina andra barn. Köpte en stor burk ättiktsgurka, ska inte säga vad jag brukar med få dille på men det är ju inte första gången jag köper en sån burk när jag är gravid kan jag säga

Äter du nån medicin mor det illamående? Jag har ju lergigan Comp men det ökar inte min aptit direkt.
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:34:41 följande:
    hehe du använder Itunes för att lägga in musik å bilder eller för att synkronisera luren med datorn för kontakter etc.

I itunes kommer du åt appstore och kan där ladda ner programmet. koppla in luren till datorn och sen lägger du in programmet i luren där.

så ladda ner Itunes till datorn:)
    ahaaa ;) de står samma där.. att den inte är tillgänglig nu :(
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:38:45 följande:
    ahaaa ;) de står samma där.. att den inte är tillgänglig nu :(
    :( typiskt ju!
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:36:26 följande:
    min putar bara där nere. jag har bilder i mitt galleri om du vill se.. den e inte alls så stor som de i tråden. men där e ju några som väntar tvillingar där så då syns de kanske tidigare..
    Men du har ju en jättefin mage, var in och kikade i ditt bildgalleri
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:40:45 följande:
    :( typiskt ju!
    ja jävla skit! dom kanske fixar den? hm ja va vet jag.. hoppas den går o få ner sen iallafall.. annars får ja väl gå in genom safari då?
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:42:44 följande:
    ja jävla skit! dom kanske fixar den? hm ja va vet jag.. hoppas den går o få ner sen iallafall.. annars får ja väl gå in genom safari då?
    jo fast sidan e sååååå seg i luren om man använder nät versionen. tar typ 1min att ladda en sida
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 18:41:53 följande:
    Men du har ju en jättefin mage, var in och kikade i ditt bildgalleri
    tack.. jag tycker den e mest fläskig.. haha.. men som sagt den putar bara lite där nere å de kom nu i v12
  • Sir Bubbalots mamma
    Muffe skrev 2011-03-22 19:14:29 följande:
    bild från v 34 finns nu i mitt galleri :)
    kan jag få bli inbjuden? pllzzz :)
  • Evve81

Färnevik: Så himla söt hon är!

Vet ni jag känner att det här med illamående kommer jag få dras med resten av graviditeten..... Igår spydde jag innan frukost. I v 22 känns ju inte så himla kul men jag mår mycket bättre än tidigare.

jag har gått till och från jobbet och fy så ont jag hade nertill i magen. antar att det är sammandragningar. URK jag ska ju gå till och från jobbet i 3 månadet till så vi får väl se om det funkar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma