• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Hmmm ja den där Devin förvillar ju statistiken... Ett galet energiknippe han, precis som sin mor..

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-31 17:55:41 följande:
    Hmmm ja den där Devin förvillar ju statistiken... Ett galet energiknippe han, precis som sin mor..
    Hahaha, han gör ingenting som man "ska".. dom "ska" ju sova mycke nu också, 4 tim i sträck typ eller va min bm sa, o va man läser.. men han e ju vaken hela dagarna, sover nåra timmar på natten o härjar igång igen vid 4-5 på morronen.. så nä, han förstör nog all statistik den där lilla parveln! ;)

Jooo.. kanske är så.. duracellkaninerna! Haha! :D
  • needtobreathe
    pixerpie skrev 2011-03-31 17:54:38 följande:
    Men han verkar väldigt speciell din grabb... Så man kan aldrig veta *blink*
    Hm... Intressant ... de med pojkar runt mig har aldig haft hjärtslag över 145. Men såklart det är individuellt... Har du själv hög puls??

Njut av din graviditet nu sista dagarna, hoppas du får en fin upplevelse av förlossningen!!
    Kram!!
    Hahaha ;) Nä du har nog rätt! Han e one of a kind.. njae, eller jo.. pga min adhd brukar ja ligga rätt högt.. om ja medicinerar ligger ja däremot lägre ;)

Tack så mycket!! :D

Kram
  • kajsalisa

Sugar; Ted låg hela tiden mellan 130 och 145 i hjärtslag, så på honom stämde det...

• LittleJunia

Ludvig låg mellan 130-150 (så det stämmer ju)
    Denna i magen har legat mellan 125-150 ... vet inte vad det är som gömmer sig där inne.. men gissar på en pojke till! Snart får vi veta! BF imorrn!  

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • mallanis

Va bra att det funkade till slut med inlägget sugar =)

Här har det också varit höga hjärtljud som lägst 148. Men jag har hört de som haft höga hjärtljud och det har ändå blivit pojkar, svägerskan nu senast!

Tredje gången gillt!?
  • Dag och natt

Sugarrush: Och Wilmas hjärtslag låg mellan 164-175 har jag för mig. Hoppas du mår bra annars! Vad säger din "magkänsla" att det är för kön? Glad KRAM!!

• Evve81

Hmm jag minns inte mina barns hjärtslag men jag ska till bm om 1,5 veckor och då ska det bli spännande att höra vad det ligger på då!

Imorgon är det första april kan tänka mig att barnen på jobbet kommer göra ALLT för att lura mig

Jag hade ju sparat mina gamla amningsbhar men nu kan ju inte hitta dem någonstans och jag har ju växt ur typ ALLA mina andra. Så imorgon måste jag köpa minst en ny bh........

• gemigsinnesro

Jennifers hjärtslag låg på allt mellan 130-170 så svår att bedömma. Innanäldsta  barnet föddes sa BM att det var en pigg tjej och ut kom en lugn kille och när näst äldsta barnet väntades så trodde BM på en kille och ut kom en tjej. Så  jag tror att det är just en myt Glad.

• sugarrush

Tack så mycket tjejer för att ni delade med er! Intressant, det verkar ha stämt för rätt många ändå... Själv vågar jag varken tro det ena eller det andra... Det skulle lika gärna kunna vara en hundvalp nästan..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma