• sofy

Plus igen efter mf/ma

jag har dom senaste dagarna haft typ som "hugg" eller va man ska säga nedanför blygdbenet, liiite mer åt vänster från mitt håll liksom.. va kan de vara?! absolut inte hela tiden men nångång ibland.. (?)

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-03 20:39:15 följande:
    Jag tror inte jag är gravid... dels såg han inget och dels så ömmar inte mina bröst längre och jag känner INGET.
    Han såg inget? Men gumman.. de gjorde han ju visst! Du har väl inte blödit mer? Isåfall är ju hinnsäcken kvar och du är gravid. Mina bröst har varierat från dag till dag, ibland känner ja inget alls, o sen kommer de tillbaka.. De kan va psykiskt också just nu eftersom du tänker på de en del.. Då "försvinner" symptomen liksom för någe annat tar överhanden..
  • sofy
    Dag och natt skrev 2010-09-03 21:27:38 följande:
    Ja du, som en punkterad ballong som blivit nästan platt, ihopplattad på höjden på nåt sätt.
    Minns inte i detalj men ungefär så. 

Jag är så himla less på den här förkylningen nu så jag dör! Feber ibland, idag spydde jag till och med efter en hostattack. Blir så rastlös av att inte kunna göra något och efter att ha suttit/legat i den här soffan senaste tre dagarna... För pigg för att sova också... bläää.... Sorry för mitt uppmuntrande inlägg.. Kräks
    Haha jag tror jag förstår iallafall ;)

Jaa, jag också!! Varit såhär nu i snart 2 veckor.. Och har mest legat i soffan o glott.. Såå kul! Har också feber till o från, irriterande! Vill bara va friiisk!

Varit vaken sen 9 idag, nu börjar ögonen gå i kors.. men ska hålla mig vaken liiite till..
  • sofy

God morgon tjejer!! Glad

Idag är ja illamående igen.. Uuh! Får knappt i mig någe o äta heller för då blir de värre..

Varför mår ja bara illa vissa dagar? Helskumt. Ska man må illa kan man väl göra de varje dag, eller inte alls?! Skrikandes

• sofy
    sugarrush skrev 2010-09-05 12:15:32 följande:
    Jag ringer nog BM imorgon, men de kommer säkert att säga att jag är löjlig bara.
    Vill bara gråta just nu. Ska försöka att inte tänka på det mer men det är väldigt svårt. Det var ju precis såhär innan mitt förra MF....  
    Nej då! Som sagt, läkare jag varit hos har inte rekommenderat CB digital då de ofta kommer in folk som är ledsna/upprörda för veckotalet visar fel. De är säkert ingen fara alls!

Men ring imorn om du vill veta, dom kan hjälpa dig!

Kramar!
  • sofy

Nu ska ja iväg och flytta dom sista möblerna från min gamla lägenhet, den är såld nu :) Jobbigt! Men pappa och min man får bära, så gör mamma ja småplocket.. haha ;) Jag e så jävla trött bara, ögonen går i kors redan och kl är bara 1, gah! Vill bara lägga mig o vila. Men nerå de får bli efter. Och illamående är ja också, bra kombo!

Hörs senare tjejer!

Lite extra tankar och kramar till Muffe och Sugarrush!

• sofy

Härligt me namndiskussion! Jag vågar inte tänka på de än dock ;D Men jag och mannen vill ha ovanliga namn, de vet vi iallafall :)

Har varit o flyttat o grejat heeela dan idag. Grabbarna har burit och jag har mest plockat upp osv, men sjukt trött i svanken, illamående och TRÖÖÖTT! Blir tidig sänggång idag, imorn kl 8.20 är de BM besök! :D YIHA!

Hoppas ni haft en bra dag allihop! :)

• sofy
    kajsalisa skrev 2010-09-05 20:19:02 följande:
    Duktigt jobbat Sofy. Ta en välbehövlig brejk nu. Lite massage från mannen kanske?! ;)
    Haha men jag har knappt gjort ngt! Ändå helt slut! Tungan ute Ska nog lägga mig i ett varmt bad nu, sen dricka lite te o kolla nån film.. och sen SOVA! Förstår inte hur ja ska komma upp imorn bitti.. Jag e verkligen ingen morgonmänniska! Och me den här tröttheten som förföljer mig :( Men de ska la gå! ;)
  • sofy

Sååå, äntligen hemma från BM! :) Kekade lunch me min grabb efter också. De va ju den riktiga inskrivningen idag, tog 1 timme drygt. Massa info såklart, och jag är A negativ så dom kollar om bebisen e positiv eller negativ nu, är den positiv trorja de va så ska ja få en spruta i v 29 :) Blodtrycket va fortfarande lågt. Vi fick erbjudande om KUB så vi ska göra de, blodprover om 2v och sen de UL i mitten av oktober. Sen RUL i slutet av november. Yiha! Nu ska ja försöka se framåt! Gjorde ett CB vanligt nyss när ja kom hem, o de va ännu starkare än de ja tog förra veckan, så de känns bra! :D

Muffe; Härligt att du känner mer nu :)

Sugarrush; De spelar ingen roll om du är löjlig! RING! :)

• sofy
    Dag och natt skrev 2010-09-06 17:37:28 följande:
    Härligt att flytningarna är borta Muffe, hoppas de fortsätter hålla sig borta! Men vad jobbigt att behöva springa iväg så där på jobbet med illamåendet... Jag vet faktiskt inte hur det ska gå på mitt jobb, jag har ju varit hemma sjuk sen förra veckan och funderar på att försöka gå imorgon eller senast onsdag, jag är väldigt rosslig fortfarande. Men jag är så yrslig och illamående och vill ha nåt litet till hands som jag kan äta på hela tiden. Får försöka se till att jag har proviant på jobbet. Men jag fasar för det!

Vad roligt att ni har VUL samma dag Sugar och Muffe. Jag tror jag ska göra så att jag väntar till inskrivningen med att höra om jag kan få ett vul genom bm eller inte. Tre veckor kvar dit, känns som en evighet!! När har ni era inskrivningar?

KRAM!
    Jag hade de idag.. skrev de förut hur de va osv.. :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma