Plus igen efter mf/ma
jag har dom senaste dagarna haft typ som "hugg" eller va man ska säga nedanför blygdbenet, liiite mer åt vänster från mitt håll liksom.. va kan de vara?! absolut inte hela tiden men nångång ibland.. (?)
jag har dom senaste dagarna haft typ som "hugg" eller va man ska säga nedanför blygdbenet, liiite mer åt vänster från mitt håll liksom.. va kan de vara?! absolut inte hela tiden men nångång ibland.. (?)

God morgon tjejer!! 
Idag är ja illamående igen.. Uuh! Får knappt i mig någe o äta heller för då blir de värre..
Varför mår ja bara illa vissa dagar? Helskumt. Ska man må illa kan man väl göra de varje dag, eller inte alls?! 
Nu ska ja iväg och flytta dom sista möblerna från min gamla lägenhet, den är såld nu :) Jobbigt! Men pappa och min man får bära, så gör mamma ja småplocket.. haha ;) Jag e så jävla trött bara, ögonen går i kors redan och kl är bara 1, gah! Vill bara lägga mig o vila. Men nerå de får bli efter. Och illamående är ja också, bra kombo!
Hörs senare tjejer!
Lite extra tankar och kramar till Muffe och Sugarrush!
Härligt me namndiskussion! Jag vågar inte tänka på de än dock ;D Men jag och mannen vill ha ovanliga namn, de vet vi iallafall :)
Har varit o flyttat o grejat heeela dan idag. Grabbarna har burit och jag har mest plockat upp osv, men sjukt trött i svanken, illamående och TRÖÖÖTT! Blir tidig sänggång idag, imorn kl 8.20 är de BM besök! :D YIHA!
Hoppas ni haft en bra dag allihop! :)
Ska nog lägga mig i ett varmt bad nu, sen dricka lite te o kolla nån film.. och sen SOVA! Förstår inte hur ja ska komma upp imorn bitti.. Jag e verkligen ingen morgonmänniska! Och me den här tröttheten som förföljer mig :( Men de ska la gå! ;)
Sååå, äntligen hemma från BM! :) Kekade lunch me min grabb efter också. De va ju den riktiga inskrivningen idag, tog 1 timme drygt. Massa info såklart, och jag är A negativ så dom kollar om bebisen e positiv eller negativ nu, är den positiv trorja de va så ska ja få en spruta i v 29 :) Blodtrycket va fortfarande lågt. Vi fick erbjudande om KUB så vi ska göra de, blodprover om 2v och sen de UL i mitten av oktober. Sen RUL i slutet av november. Yiha! Nu ska ja försöka se framåt! Gjorde ett CB vanligt nyss när ja kom hem, o de va ännu starkare än de ja tog förra veckan, så de känns bra! :D
Muffe; Härligt att du känner mer nu :)
Sugarrush; De spelar ingen roll om du är löjlig! RING! :)