• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Odetta skrev 2012-01-24 20:05:00 följande:
    Mct: lite hopp till dig. Tappen kan smyga och mogna öven utan sm och ont. Dem två är ju rätt tunga så gravitationen gör sitt, jag lovar! Livmodern är en stark muskel men inte SÅ stark att det orkar bära två barn hur länge som hellst, så tappa inte modet vännen, dem kommer snart, snart är ni i mål!

Kram!!!
    tack,,, ska bära med mig det. Jag hade bara hoppats på en "deadline"... för att orka psykiskt... siktade nog in mig mer mot mötet idag än jag var medveten om.. kändes som nån sparkat undan benen på mig när jag gick därifrån... känns nog bättre i morgon.
    Mamma till W skrev 2012-01-24 20:09:23 följande:
    Odd: trodde faktiskt på ännu bättre resultat. Från 96 till 100. Men det är nog för att biverkningarna var jobbiga. ;)
    Hb kan släpa efter lite... min gissning är att det precis börjat vända uppåt!
    disturbed skrev 2012-01-24 19:48:14 följande:
    Mct; Second opinion!!
    Ja får morska på mig lite mer till nästa möte om inte annat... =)
    Väntar tvillingar! 35+0 idag!
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-24 21:35:33 följande:
    MCT stor stor kram till dig!! Fundera över om du kan få en second opinion precis som disturbed säger. Kanske ska testa den "elaka" doktorn istället, motsatt botar liksom ;)

Jag håller tummarna för att du får ett annat svar! Om inte, du kommer orka resten av tiden, tänk på hur stark du är som har kämpat ända hit! Du orkar det sista med!!
    Hjärta
  • MCT79
    disturbed skrev 2012-01-24 21:38:12 följande:
    Disturbed.. hahaha.. why oh why!! Sofy kan du kalla mig ;) 
    Jag tycker disturbed passar super!
  • MCT79
    disturbed skrev 2012-01-24 21:46:26 följande:
    Hahahahahahahahaha!!! Du e snäll du....... Demon
    Oskyldig
  • MCT79

Jahaaa jaa.....ni sover väl inte?   Oskyldig

Väntar tvillingar! 35+2 idag!
  • MCT79
    Javisst skrev 2012-01-26 06:16:56 följande:
    Usch din stackare! Hoppas det går över fort.

MCT, jag trodde du skulle ha Törnrosa-nätter fram tills förlossningen?! Var det inte så vi sa?
    Det låter underbart och jag vill inget hellre! Hur gör man??? =)
  • MCT79

Jag hör ju till den lyckliga skara som inte får vinterkräket.....  Lider med dig Mabaja.. :((

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-26 11:09:31 följande:
    Skönt mct! Jag har alltid skrutit över att jag aaaaldrig åker på kräksjukan. Sen blev jag gravid med wilda. Och nu åker jag på det två ggr om året. :( var jättekul för ett år sen när w var bebis. Men då var det helg så Daniel tog henne och kom in när det var matdags. :) fast den här gången så får jag rodda själv och huset ser ut därefter (wilda har lekt på egen hand- igår var det städat).
    Ja det kan ju ändras såklart. Jag har dock jobbat några "säsonger" med vinterkräksjuka på vårdavdelning alá hink och vuxenblöjor..och klarat mig.
    Men det mesta som går på dagis verkar ju vara snäppet giftigare... Tyst
  • MCT79

Hörrni jag undrar bara hur lågt man ska behöva sjunka.... jag tappade en sak på golvet, böjer mig ner väldigt graciöst och sakta för att ta upp det, tappar balansen och faller handlöst framåt och slår skallen i väggen...  Skrikandes

Jag kommer slå ihjäl mig innan det här är klart!

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-26 11:21:15 följande:
    Ursäkta MCT, men hahaha! Du får sjunga för sig själv: how low can you go....

Natt och dag, vi har beräknat äggplock v 17, vet inte riktigt när jag får börja spraya, beror på mensen hur den kommer, men mars någonting tror jag...

Hoppas ni alla snart mår bättre, oavsett krämpor!
    Tack för stödet my love! Ska sjunga den nästa gång! ;)
    Mamma till W skrev 2012-01-26 11:21:41 följande:
    Mct: det är därför man låter saker och ting ligga kvar på golvet! ;)
    Det var en bit skinka... kan se sambons min när den ligger intorkad på golvet som en bit avklippt förhud när han kommer hem....  Tyst
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma