• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-04-06 19:48:45 följande:
    Ja jag tycker du är paranoid som tror att alla är ute efter dig eller vill dig illa, är elaka mot dig eller inte låter dig uttrycka din oro... inte för att du oroar dig över din graviditet. Inte alls. Det har vi alla gjort här inne. Ja jag mår dåligt men tycker inte jag öser skit över dig, jag försökte förklara att symtom inte verkar stå i någon direkt korrelation med hur graviditeten fortlöper, och de flesta verkade förstå det. Utom du. Du verkar må lika dåligt som jag gör fast du är gravid.

Jag har inte i den här tråden att göra eftersom jag inte är gravid längre. Jag tror tyvärr inte jag kommer komma tillbaka den dan jag plussar heller för det är skitjobbigt att allt man skriver vänds ut och in till något det inte är av viss person. Jättetråkigt.

Ta hand om er alla, jag finns i vi som väntar på plus tråden om det är något! Sofy hör av dig när du vill ha bilder på Devin! :)
    och en viss person? Jo jag fattar vem det är men okej jag är väl paranoid då men jag är säker på att du menar mig och jag tycker det är jävligt elakt att skriva så, hur skulle du själv känna så om du fick det skrivet av någon till dig, glad eller?
    Gravid v.11+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • needtobreathe

Mct, jag hör absolut av mig!! Vi kan ju snacka på msn istället för på FL! ;)

Annars tackar jag för mig i denna tråd nu! Det är 4 dgr kvar på hemmaplan innan igångsättningen nu, helgen kommer tillbringas med Charlie, lite bio, god mat o mys! Men ni kan maila mig här om de är ngt, så ses vi i systertråden sen när ni alla fått era guldklimpar! Kommer följa er självklart, och slänga in ngn kommentar här o var, men jag pallar fan inte me den här attityden som råder härinne längre.

Och vill ni följa mig även om jag inte skriver här så är min blogg ett tips, där skriver jag av mig! :)

Kram till er allihop! {#emotions_dlg.flower} Ni e grymma!!

• Sir Bubbalots mamma

Tegelbo lägg ner nu.. du bara förstör stämningen här inne.. de räcker nu!!

• FruW

Sofy - om du hinner se detta? Kan du inte va söt o lägga in adressen till din blogg igen?? O jättelycka till på måndag (var det väl) kommer tänka på dig o hålla mina tummar för att allt ska gå så bra det kan (läs smärtfritt Flört) Fantastiskt att han snart är här er lille grabb! Minns det som i går när vi delade förhoppningar o rädslor tillsammans, o snart har du din lille här!! Underbart!! Stor kram!

Ps, jag kommer inte in på din sida, om du vill får du gärna öppna den för mig..

• telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-06 20:43:57 följande:
    Tegelbo lägg ner nu.. du bara förstör stämningen här inne.. de räcker nu!!
    Varför skylls det på mig? Är så jävla less på det, allt läggs på mig när det är andra som är taskiga mot mig och kallar mig för paranoid och bla bla bla, ska inte dom fan lägga ner då?
    Gravid v.11+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • kajsalisa

Ånej åhå. Här har man varit borta en dag och kommer tillbaka till sida efter sida med tjafs. Jag startade INTE den här tråden för att det skulle tjafsas och jag ber en gång för alla;
    Ni som är sugna på att mucka med varandra, gör det i inboxen eller nåt, för vi andra är INTE intresserade av att höra skiten!!

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-04-06 20:47:34 följande:
    Sofy - om du hinner se detta? Kan du inte va söt o lägga in adressen till din blogg igen?? O jättelycka till på måndag (var det väl) kommer tänka på dig o hålla mina tummar för att allt ska gå så bra det kan (läs smärtfritt Flört) Fantastiskt att han snart är här er lille grabb! Minns det som i går när vi delade förhoppningar o rädslor tillsammans, o snart har du din lille här!! Underbart!! Stor kram!

Ps, jag kommer inte in på din sida, om du vill får du gärna öppna den för mig..
    Absolut! ;) http://ourlittlemiracle.blogg.se - det kan hända att jag sätter lösen på den framöver när han är här, inte bestämt mig än. Men isåfall skickar jag det i ett mail till dig om det blir så!

Ja de är helt sjukt! Höll ju i en liten 3 veckors idag på 3,7.. dom e ju så smååå!! Men.. jag har inte förstått än ändå, de kommer nog på månda morron ;) Tack för alla tankar vännen!! Jag kommer uppdatera under måndagen på bloggen så de är bara hänga med där om du kan, haha! :D

Och jag håller alla mina tummar och tår för er! Och för att din medicin snart ger några resultat!!

Fixar in dig på min sida också, nemas problemas!

Massa kramar!! Hjärta
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-04-06 20:43:31 följande:

Mct, jag hör absolut av mig!! Vi kan ju snacka på msn istället för på FL! ;)

Annars tackar jag för mig i denna tråd nu! Det är 4 dgr kvar på hemmaplan innan igångsättningen nu, helgen kommer tillbringas med Charlie, lite bio, god mat o mys! Men ni kan maila mig här om de är ngt, så ses vi i systertråden sen när ni alla fått era guldklimpar! Kommer följa er självklart, och slänga in ngn kommentar här o var, men jag pallar fan inte me den här attityden som råder härinne längre.

Och vill ni följa mig även om jag inte skriver här så är min blogg ett tips, där skriver jag av mig! :)

Kram till er allihop! {#emotions_dlg.flower} Ni e grymma!!

din blogg ligger redan sparad som favorit
    Lycka till på måndag och njut av de sista dagarna som gravid!! Snart e han här:)

Kramar i massor!!
  • kajsalisa

Jag känner inte dig Telgebo och har därför ingen åsikt om hur du är som person, du är säkert en jättebra tjej, men jag kan bara konstatera fakta. VARJE gång det tjafsas här i tråden så är du inblandad. Tror inte jag har läst en enda arg diskussion här där du INTE utgör ena parten. Har du någon gång funderat på varför det är så?
    Kan det vara som MCT skriver att du ofta tolkar det vi andra skriver som påhopp, fast ingen annan i tråden verkar tolka det så? Tror du på fullaste allvar att vi andra i tråden ingår i en konspiration mot dig?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma