• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    kalmar brud skrev 2011-04-06 19:22:17 följande:
    Var det någon här inne som var med på en unge i minuten igår???
    nej du menar i förrgår va? Nu på måndag ska Odd vara med.
    Gravid v.11+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-06 19:15:58 följande:
    usch va ont i min mage jag har just nu!! hoppas bara de e att jag behöver bajja eller nåt..
    Det är säkert ingen fara!
    Är du hård i magen? Det var jag fram till förra veckan, typ. Det är tydligen vanligt.
    Det är vanligt att vara gasig och lös i magen också... (fräscht samtalsämne, menmen)
    Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 19:37:36 följande:
    Det är säkert ingen fara!
    Är du hård i magen? Det var jag fram till förra veckan, typ. Det är tydligen vanligt.
    Det är vanligt att vara gasig och lös i magen också... (fräscht samtalsämne, menmen)
    jo jag e ju de. får ta sån magmedicin varje dag för att bajja. jag hoppas de e de..
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-04-06 18:12:28 följande:
    Vaddå? Varför får jag skit nu då? Tycker du det MCT skrev var schysst att jag är paranoid för fan, det kallar jag inte stöttande alls, kränkande är rätt ord. Jag är igång nu igen sluta beskylla mig...jag blir fan ledsen att det jämt ska skyllas på mig.
    Ja jag tycker du är paranoid som tror att alla är ute efter dig eller vill dig illa, är elaka mot dig eller inte låter dig uttrycka din oro... inte för att du oroar dig över din graviditet. Inte alls. Det har vi alla gjort här inne. Ja jag mår dåligt men tycker inte jag öser skit över dig, jag försökte förklara att symtom inte verkar stå i någon direkt korrelation med hur graviditeten fortlöper, och de flesta verkade förstå det. Utom du. Du verkar må lika dåligt som jag gör fast du är gravid.

Jag har inte i den här tråden att göra eftersom jag inte är gravid längre. Jag tror tyvärr inte jag kommer komma tillbaka den dan jag plussar heller för det är skitjobbigt att allt man skriver vänds ut och in till något det inte är av viss person. Jättetråkigt.

Ta hand om er alla, jag finns i vi som väntar på plus tråden om det är något! Sofy hör av dig när du vill ha bilder på Devin! :)
    det gick åt skogen...igen.
  • Evve81

Hade inte tänkt diskutera detta mer men MCT du får inte känna så du är ju alltid välkommen hit! Utan att bli påhoppad kan jag säga att jag håller med dig till full. Kram till dig och jag hoppas du mår bättre snart!

• Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-04-06 19:48:45 följande:
    Ja jag tycker du är paranoid som tror att alla är ute efter dig eller vill dig illa, är elaka mot dig eller inte låter dig uttrycka din oro... inte för att du oroar dig över din graviditet. Inte alls. Det har vi alla gjort här inne. Ja jag mår dåligt men tycker inte jag öser skit över dig, jag försökte förklara att symtom inte verkar stå i någon direkt korrelation med hur graviditeten fortlöper, och de flesta verkade förstå det. Utom du. Du verkar må lika dåligt som jag gör fast du är gravid.

Jag har inte i den här tråden att göra eftersom jag inte är gravid längre. Jag tror tyvärr inte jag kommer komma tillbaka den dan jag plussar heller för det är skitjobbigt att allt man skriver vänds ut och in till något det inte är av viss person. Jättetråkigt.

Ta hand om er alla, jag finns i vi som väntar på plus tråden om det är något! Sofy hör av dig när du vill ha bilder på Devin! :)
    Du får visst vara här om du vill och orkar. tycker de hade varit jätte tråkigt om du försvann men förstår om du inte vill vara här med.

Kram på dig
  • sugarrush

Åh kära MCT klart du ska vara här hos oss!

Skulle just köpa pizza. Utanför pizzerian, 100 m bort, såg jag ambulanser. Jag körde fram o kollade.. FAN det ångrar jag nu. En ung kille har kraschat med sin mc, han ser död ut! Jag blir så ledsen, så ledsen.

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 20:10:28 följande:
    Åh kära MCT klart du ska vara här hos oss!

Skulle just köpa pizza. Utanför pizzerian, 100 m bort, såg jag ambulanser. Jag körde fram o kollade.. FAN det ångrar jag nu. En ung kille har kraschat med sin mc, han ser död ut! Jag blir så ledsen, så ledsen.
    usch fyyy va hemskt!! :(
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-04-06 19:48:45 följande:

Är inte det lite dåligt att skriva att du verkar må lika dåligt fast du är gravid. Har man inte rätt att må dåligt då eller? Lägg inte över ditt mående på mig och ge mig skuldkänslor.
    Gravid v.11+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma