• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-04-07 15:06:21 följande:
    Du är inte på väg att bli sjuk då med tanke på febern och tröttheten
    nä de e mina vanliga symptom, feber ,svullna körtlar, huvudvärk, yrsel, koncentrationssvårigheter å lite svårt att prata för jag tappar ord.
  • Sir Bubbalots mamma

förresten jag har ingen aning om vad de e du har. hoppas din bm kan svara på de!

• telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:12:51 följande:
    nä de e mina vanliga symptom, feber ,svullna körtlar, huvudvärk, yrsel, koncentrationssvårigheter å lite svårt att prata för jag tappar ord.
    Usch låter inget vidare och i min öron låter det som du åkt på nån infektion för ont i huvudet och yrsel och feber svullna körtlar låter ju som nån infektion.

Jag är jättetrött och frusen, försökte vila men fryser så så ska dricka nåt varmt och se om jag kanske kan vila nån/några timmar sen.
    Gravid v.11+4 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:13:54 följande:
    förresten jag har ingen aning om vad de e du har. hoppas din bm kan svara på de!
    Jo jag hoppas hon ringer idag för jag undrar också vad det sjutton kan va. Gör ont att bara sitta upp.
  • telgebo

Har ni också storm hos er? Det blåser som bara den här, skönt att man inte behöver ge sig ut.

• Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-04-07 15:18:38 följande:
    Usch låter inget vidare och i min öron låter det som du åkt på nån infektion för ont i huvudet och yrsel och feber svullna körtlar låter ju som nån infektion.

Jag är jättetrött och frusen, försökte vila men fryser så så ska dricka nåt varmt och se om jag kanske kan vila nån/några timmar sen.
    jo men de e de som jag har.. en kronisk infektion ikroppen som blossar upp vid minsta anstränging så väl fysisk som psykisk.  typ. fast den e klassad som en neurlogisk sjukdom.
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-04-07 15:21:11 följande:
    Har ni också storm hos er? Det blåser som bara den här, skönt att man inte behöver ge sig ut.
    japps full ös här med.. å min stackars man cycklar till jobb. 7km
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:23:55 följande:
    jo men de e de som jag har.. en kronisk infektion ikroppen som blossar upp vid minsta anstränging så väl fysisk som psykisk.  typ. fast den e klassad som en neurlogisk sjukdom.
    Oj, vad är det för något? Skönt ändå att du vet det, men vila nu och försök slappma av även om jag vet att det kan vara svårt.

Jag har ställt min fråga i en tråd här nu på FL och få se om jag får något svar av någon. Man blir ju lite orolig att känna sånt tryck neråt redan nu, vore en sak i v.30 liksom.

Måste ta och dricka nåt varmt, fryser som bara den.
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-04-07 15:27:49 följande:
    Oj, vad är det för något? Skönt ändå att du vet det, men vila nu och försök slappma av även om jag vet att det kan vara svårt.

Jag har ställt min fråga i en tråd här nu på FL och få se om jag får något svar av någon. Man blir ju lite orolig att känna sånt tryck neråt redan nu, vore en sak i v.30 liksom.

Måste ta och dricka nåt varmt, fryser som bara den.
    Låter bra. hoppas någon vet!

Myalgisk encefalomyelit heter sjukdommen jag har. ingen rolig sjukdom alls. har varit mycket prat om den i tidiningar å sånt nu de senaste månaderna för man hittat att många med denna sjukdommen bär på ett retrovirus som heter XMRV.

drick nåt varmt å vila en stund!
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 15:26:30 följande:
    japps full ös här med.. å min stackars man cycklar till jobb. 7km
    Åhh fy stackaren. Det är ju full storm, men när det inte blåser så är det jätteskönt ute.

Var bor du? Stockholm?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma