Plus igen efter mf/ma

Testlagret, 110927

Testlagret, 110927

Tycker ni med att strecken på testlagrets tester har ökat i styrka? Jag tycker mig se det, men kanske ser det jag vill se...
Nu ska jag sluta spamma tråden o gå och lägga mig i stället.. Sov gott!
Jo, förresten, ska vi börja en ny bf-lista tjejer?? Vad tycker ni?
KRAM
Tack MCT!! Glad jag blir!
Hur är det med ryggen?
Tinkalilla - jag har tyvärr inget bra svar, undrar också! har inga direkta symptom, inga av de "klassiska" iaf, såg att pormaskar kan vara ett symptom o det har jag börjat få... Kul!
Nej, ge mig illamående, molvärk o ömma tuttar! Samt en mobil ul-apparat o en läkare som intygar att allt kommer gå bra!!! 
Vilken v är du i? Jag har precis gått in i v 6....
Kram på dig!
Leaeva - tack!! Jag hoppas du har rätt!! Hur mår Winston, var länge sen vi hörde ngt om honom nu!!
Jo jag vet, får äta upp det senare om det blir så... Men NU, nu vill jag ja massa symptom så jag vågar tro lite på det..,
Är det bara jag som är helt galen när det gäller testandet? Har iofs massa tester från testlagret hemma...
Tinkalilla vad är det som gör att du tror att du kommer få neg besked?
Hej dig flickan fin, vad duktig du är!!! Det kommer bara gå lättare o lättare nu! Kram
Tinkalilla vad jag har hört är varje grav unik o man ska inte jämföra, en del mår jättedåligt ena gången o bra den andra. Sen har jag hört att man mår mer illa med pojkar, men jan ha fel...
Bra jobbat du med SoMa! Åh vad duktiga ni är!! För många år sedan slutade min mormor röka, hon hade rökt sen hon va 15, som mest 2 paket om dagen. Det har gått jättebra, kan hon kan ni!!!!
Grattis nilee till ditt plus! Vi har samma historia, 3 mf, tidiga, inga barn, har kämpat 1,5 år innan jag äntligen fick ett plus igen. Gick också in i v 6 idag, eller igår... Lite rörigt hur man räknar tycker jag!
Har inget bra svar när det gäller oro, sitter själv mitt i... Men ngn gång måste det ju gå bra också!
Jag har 2 Vul inbokade, ett på sön o ett den 19, hoppas hoppas att jag inte behöver boka av dom!! Kanske har du möjlighet att boka ett tidigt Vul?
Kram