Plus igen efter mf/ma
Skönt att höra tjejer, tack!!
Skönt att höra tjejer, tack!!
MCT måste du gå upp på heltid, kan du inre be att få halvtid förlängd? Stor kram till dig
Åh, de ringde från sjukhuset nu, har fått en tid hos kuratorn på ons redan! Så, först prata av mig hos henne, sen till dr för nytt vul...
Hur har ni andra gjort som har gått i samtalsstöd, har ni haft er partner med?
Kram leaeva!!
Ni är så himla fina alla här!!! Trots att många själva har det jobbigt orkar ni peppa andra! Vad skulle jag göra utan er?
Puss på er
Havsklippan stor kram till dig! Är ni gifta? Annars kan jag tipsa om att börja planera för bröllop. Tar inte bort tankarna på barn, så klart, men distraherar o får en att tänka på annat också!
Om du gillar hästar rekommenderar jag absolut ridning! Man kan inte va stressad i frustrerad när man håller på med dom, då funkar det inte. O de är bra lyssnare...
Leaeva hur mår ni? Hoppas tappen håller sig ett tag till!! Stor kram från mig! Jo, i går var det en bild på ett gäng trillingpojkar i lokaltidningen här, sååå fina. Den minsta hade vägt 800 g ngnting, men allt hade gått bra :)
MCT bättre idag?
Tack alla fina för pepp inför Vul. Är såååå nervös för hur det ska gå i morgon!!! Blä......
Tack mabaja!!
Gahhh! Tack vännen! Sitter här med hjärtklappning o illamående av nervositet!
Det måste bara gå bra i morgon!!
Tack söta sugar ;)
Skönt att även känna ruths stöd :)
Kramp
Vaknade cid 5 idag igen. Igår sov jag tills dess att klockan ringde, så trodde att mina tidiga mornar va över, men icke! Vaken o hur pigg som helst...
Bra, mer tid att oroa mig för vad som komma skall....