• FruW

Plus igen efter mf/ma

Jag mår bra! Förutom oron... Inga symptom, vilket oroar mig... Springer på toa hela tiden för det känns som att det kommer blod.. Räknar ner till på söndag..

• FruW

Tack snälla safireee för ditt inlägg! Det är som jag misstänker alltså, oron försvinner inte utan bara byter fokus. Sen när bebis väl är här är det väl massa annat att oroa sig över, psd, äter för lite/för mkt, börja cykla, köra moppe... Ngn klok msk sa att få barn är att ständigt oroa sig... Menar inte att låta deppig, utan jag tror att vi får lära oss leva med oron... :)

• FruW

Åh hjälp mig! Tog mitt cb dig nu, för att fira att det gått en v sen jag fick mitt plus. Hade äl den 12 sept (utslag på stickan) borde inte veckoindikatorn ge mig 3+ nu? Blir så orolig för att det ska gå fel nu! Har ni några erfarenheter?

• FruW

Jag fick 2-3 på testet.

Ja du har rätt MCT, kom på att befruktningen sker ju inte vid äl utan ngn dag senare. Är på 5+1 tror jag... Ångrar lite att jag tog testet när jag ändå bara blev orolig... :/

• FruW

Hotar du mig mct? ;)

Jo ni har nog rätt tjejer! Så nojjig bara... Leaeva vad gör du uppe/vaken förresten? Är den winstons snarkningar? ;)

• FruW

Nej men vad säger du! De får väl inte komma ut än? Vad säger läkarna? Åh vännen, jag håller tummarna för att det avtar så att de stannar inne några v till!!!! Hur mår du?

Stor kram till dig

• FruW

Ja du MCT, senaste tiden har jag börjat vakna innan 5, förmodligen för att jag måste kissa. O då måste jag ju ta dagens första test med! ;) sen kan jag inte somna om, lite drygt... För när det är dags att gå upp ör jag hu trött igen.

• FruW

Skönt att höra leaeva!!!! Tänker på dig!

Tack för hjälpen ni två, känner mig lugnare nu :)

Nepp, dags att gå upp, gäsp...

• FruW

Jowian känner precis samma, testar varje dag, gärna både morgon o kväll .., men nu har jag inte så många tester kvar, så ska portionera ut dom till på söndag. Ser det bra ut då så får det va sluttestat!!

Har du mkt symptom? Bristen på dom oroar mig..

• FruW

Åh leaeva :( jag håller tummarna! Stor kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma