Plus igen efter mf/ma
Leaeva jag undrar också. Tänker på dig o håller mina tummar stenhårt för att allt är bra! Kram
Leaeva jag undrar också. Tänker på dig o håller mina tummar stenhårt för att allt är bra! Kram
Havsklippan jag kände likadant igår, trodde med jag skulle få 3+ o blev jätteorolig! Men vi vet ju inte säkert när befruktningen skedde o testet är inte 100 % säkert! Jag vet inte om jag tänker testa med digitalt mer, tyckte jag bara blev mer nojig. Har några billiga stickor hemma som jag ska anv fram till söndag, då jag ska till dr. Hoppas dom hör av sig snart så du kan få ett tidigt Vul. Jag får nog ett på sön, sen har jag ett bokat den 19.....
Kram vännen
Åh vad spännande med rul, stort lycka till!!
Själv räknar jag dagarna till på söndag...
Nu är jag orolig för leaeva.... :( hoppas alla mår bra!!!
Du behöver inte be om förlåt!!! Jag känner likadant, så vi får hjälpas åt :)
Tack för att du uppdaterar oss leaeva!! Skönt att det lugnat sig! Hälsa trissen från mig att det är bäst att de håller sig lugna några dagar till, annars hämtar jag winston så kommer vi o täpper till hålet! ;)
Ja havsklippan, frågan är väl bara om vi lugnar eller hetsar varandras nojjor? ;)
Har pratat med några vänner nu som alla har sagt att de inte hade ngra symptom så här tidigt, så känner mig lite lugnare. Men vill gärna att det snart är söndag!!
Åh va skönt havsklippan!! :)
Ja, alltså jag blev med förvånad... Men antar att om man är överläkare o forskar så jobbar man jämnt, eller ngt... Ju snabbare jag får komma dit desto gladare är jag! :)
Jippi!! Har nu äntligen lite symptom att lägga på min tidigare tomma lista. Halsbränna hela natten o dagen, trött trött trött (vaknar dock pigg 4,15-4,30 varje morgon o kan inte somna om). Samt, visade det sig idag, väldigt blödande tandkött!! Har aldrig hört talas om detta innan, men var hos tandhygienisten idag, som berättade om detta. Trodde jag fått sjöbjugg eller ngt...
Ja va konstigt!
Åh va härligt, stort grattis!!
Skönt att din läkare bryr sig!! Hoppas dom kan hitta vad som är fel så du snart kan gå hjälp!
Usch, drömde i natt att jag fick mf :( nu är jag helt nojjig över att den är död :( blä för sånt här!!