• FruW

Plus igen efter mf/ma

Hihi, ja det hoppas vi att du inte gör!!

Drömde att navelsträngen trillade ut när jag hade känt på tappen (vilket jag inte har gjort). På navelsträngen satt en hårnål o ett hårspänne fast!! Tänkte att va konstigt, hur kan de ha hamnat där? O insåg i drömmen att utan navelsträng ingen bebis...

• FruW

Nej har inte testat med ngt mer dig. Tog ett vanligt igår som va starkt o fint.

Har inte så mkt symptom att känna av, tyvärr.... Lite under isen idag, känns som om det här är för bra för att va sant :(

• FruW

Jag har ett besök hos läkare på sön, då kommer jag troligtvis få Vul. Och ett Vul inbokat den 19...

• FruW

Skönt att höra leaeva! Passa på o njut av att bli ompysslad, när de är ute o har börjat springa omkring blir det andra bullar ;)

Tack för att ni peppar o stöttar!! Börjar kännas lite bättre nu, blöder ju inget så då måste ju allt va bra, eller hur!! ;)

Andas in

Positiva tankar!!

Aaaaandas uuuuut

• FruW

Tack snälla du!!! Ska använda dina ord som mantra!! :) tack o stort lycka till o grattis till dina barn!

Kram

• FruW

Mabaja jag lovar, ska ge det till Vul på söndag, sen får det va bra!

2barnsmamma va skönt!!

• FruW

Härligt med vagn!! Längtar tills att vi får börja kolla på sånt.. :)

Vill ni höra om en annan sjuk dröm jag hade härom natten?

Drömde att vi gjorde Vul. Läkaren sa, här är ett foster, här är ett till, o ett till, ett till här o ett till här! 5 st!! Sen sa han att bli inte förvånad om det bara är tre nästa gång då de brukar kunna slås samman... Bredvid läkaren stod meredith grey (greys amatomy) o så så där allvarlig o bekymrad ut som bara hon kan...

Lite kul tycker jag :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma