Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-04-06 18:23:45 följande:
    Har jag kommit till Älta nu? Haha där fick jag till de va! (Ni hajjar säkert inte.. men när ni gör kanske ni drar på smilbanden..)

Natten va skiiitjobbig, låg me förvärkar nonstop, sov max 2 timmar. Sen har ja hållt igång, myst me 3veckors bebis också! Mmm.. så jäkla söt!! Nu är ja hemma o har slängt i en hårfärg, ska tvätta lite nya kläder ja fått idag till Dev, plugga o hm.. säkert nått mer! :D Nu är det bara 4 dgr kvar hemma.. herreguuuuud!

Sugar; Finfin mage! ;)

Odd; Gullgrisar!!!
    en kanske konstig fråga men va bebisen lung å fin när du höll i den?
    min släkt har en teori om de där nämligen så man blir lite nyfiken! :)
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 18:26:51 följande:
    Desamma !  
    Jag har en mental bild av att sitta på en brygga med stor tung mage, bada fötterna i det svala skvalpande vattnet och slicka på en glass! Shit vad jag längtar till sommaren nu!  
    åå mjukglass... va sugen jag blev ¨på de nu när du prata om glass!!
    låter som en härlig bild du har..
    jag längtar med till sommaren.. sol å värme!!
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-04-06 18:30:31 följande:
    Haha han va knäpptyst.. ;) Min stökade runt dock..
    hehe då stämmer teorin änså länge!
    dom va övertygade om att jag ska ha en pojk jag med  enligt denna teorin

Om en gravidkvinna håller en  bebis å bebisen e tyst och lugn så väntar kvinnan en pojk.
    E ungen orolig eller skriker så väntar hon en flicka.
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 18:37:51 följande:
    Intressant teori! Måste hitta en bebis att testa på!!!

Min kille var söt igår, han hade skrivit ut någon grej från internet, som ett litet måttband som han mätte mitt ringfinger med. Resultatet blev visst en ojämn siffra enligt den här HÖGST VETENSKAPLIGA mätningen, så nu är det tydligen bevisat att vi ska ha en flicka....
    hehe awes vad gulligt! :) duger de med ett vanligt måttband? maken får leta upp ett då.. Tycker sånna skrönor e roliga:) även om de inte stämmer alltid:)
  • Sir Bubbalots mamma

usch va ont i min mage jag har just nu!! hoppas bara de e att jag behöver bajja eller nåt..

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 19:37:36 följande:
    Det är säkert ingen fara!
    Är du hård i magen? Det var jag fram till förra veckan, typ. Det är tydligen vanligt.
    Det är vanligt att vara gasig och lös i magen också... (fräscht samtalsämne, menmen)
    jo jag e ju de. får ta sån magmedicin varje dag för att bajja. jag hoppas de e de..
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-04-06 19:48:45 följande:
    Ja jag tycker du är paranoid som tror att alla är ute efter dig eller vill dig illa, är elaka mot dig eller inte låter dig uttrycka din oro... inte för att du oroar dig över din graviditet. Inte alls. Det har vi alla gjort här inne. Ja jag mår dåligt men tycker inte jag öser skit över dig, jag försökte förklara att symtom inte verkar stå i någon direkt korrelation med hur graviditeten fortlöper, och de flesta verkade förstå det. Utom du. Du verkar må lika dåligt som jag gör fast du är gravid.

Jag har inte i den här tråden att göra eftersom jag inte är gravid längre. Jag tror tyvärr inte jag kommer komma tillbaka den dan jag plussar heller för det är skitjobbigt att allt man skriver vänds ut och in till något det inte är av viss person. Jättetråkigt.

Ta hand om er alla, jag finns i vi som väntar på plus tråden om det är något! Sofy hör av dig när du vill ha bilder på Devin! :)
    Du får visst vara här om du vill och orkar. tycker de hade varit jätte tråkigt om du försvann men förstår om du inte vill vara här med.

Kram på dig
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-06 20:10:28 följande:
    Åh kära MCT klart du ska vara här hos oss!

Skulle just köpa pizza. Utanför pizzerian, 100 m bort, såg jag ambulanser. Jag körde fram o kollade.. FAN det ångrar jag nu. En ung kille har kraschat med sin mc, han ser död ut! Jag blir så ledsen, så ledsen.
    usch fyyy va hemskt!! :(
  • Sir Bubbalots mamma

Tegelbo lägg ner nu.. du bara förstör stämningen här inne.. de räcker nu!!

• Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-04-06 20:43:31 följande:

Mct, jag hör absolut av mig!! Vi kan ju snacka på msn istället för på FL! ;)

Annars tackar jag för mig i denna tråd nu! Det är 4 dgr kvar på hemmaplan innan igångsättningen nu, helgen kommer tillbringas med Charlie, lite bio, god mat o mys! Men ni kan maila mig här om de är ngt, så ses vi i systertråden sen när ni alla fått era guldklimpar! Kommer följa er självklart, och slänga in ngn kommentar här o var, men jag pallar fan inte me den här attityden som råder härinne längre.

Och vill ni följa mig även om jag inte skriver här så är min blogg ett tips, där skriver jag av mig! :)

Kram till er allihop! {#emotions_dlg.flower} Ni e grymma!!

din blogg ligger redan sparad som favorit
    Lycka till på måndag och njut av de sista dagarna som gravid!! Snart e han här:)

Kramar i massor!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma