Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-04-06 21:11:14 följande:
    Sofy: Jag har också lagt din blogg i mina favoriter! Jag önskar dig stort lycka till med förlossningen!

Telgebo: Det är kanske inte bara vi andra som är dumma och taskiga eller fast enligt dig är ju allt någon annans fel?!

Nu ska jag skriva nåt annat! Har legat i soffan och tittat på TV och för första gången har jag känt bebis röra sig på utsidan magen Så mysigt!

Nu ska jag lägga mig jobbar 6.30-16.30 imorrn en riktigt långdag!
    Ohh gud va mysigt!!

Sov gott å jobba lugnt imån
  • Sir Bubbalots mamma

Här e en till för klubben! säger heller aldrig T ordet!

Sofy jag vill gärna ha lösen om du sätter något :) måste ju kunna hålla koll på er

• Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-04-07 09:49:30 följande:
    Förresten, har ni andra bestämt namn till era bebisar? Nån mer förutom Sofy?
    Vi satt med namnlistor hemma igår och diskuterade och vi tycker hyffsat lika tack och lov. Alla mina är dock väldigt vanliga tyvärr men det kan inte riktigt hjälpas. Vill inte hitta på nåt ovanligt bara för att liksom.

Här är några kandidater, vad tycker ni?

Tjej: Emma, Julia, Amanda, Emilia
    Kille: David, Oskar, Jonathan, Hugo
    Vi har bestämt. vi va överens direkt konstigt nog!

Pojke Theo
    Flicka Julia

Jag gillar alla dina namn, men minst gillar jag emma å hugo.
  • Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-04-07 09:56:18 följande:
    Vad kul! Då kanske vi får samma då :)
    hehe ja de kanske vi får
  • Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-04-07 10:06:00 följande:
    Fick precis höra: "Oj, vad tjock du är nu!" på jobbet. Gillar det inte. Varför kan man inte bara säga "fin mage" eller nåt.
    ja sånt e ju kul å höra! blää för korkade personer!!
  • Sir Bubbalots mamma
    Längtan efter liten skrev 2011-04-07 10:36:27 följande:
    hej tjejer... vet inte om jags krivit här sen min lilla prins kom.
    men han föddes iaf den 27 mars kl 08:52  I RACER FART!!!
    varken jag eller min kropp hann med...

Han vägde 3275 g och var 50 cm lång. helt underbar är hn.. nu ligger han här och ropar efter tutte så det är väl bara att lyda!
    OHH GRATTIS!! Va härligt!! Jobbigt att du inte hann med riktigt men gud va härligt att han är härHjärta
  • Sir Bubbalots mamma
    Längtan efter liten skrev 2011-04-07 10:40:49 följande:

va söt han e..Hjärta
  • Sir Bubbalots mamma

usch idag har jag en nojjig dag! vissa dagar ska man inte vara inne på familjeliv.. de sista dagarna har flera stycken i andra trådar jag e med i fått MA å MF.. å idag ran bägaren över.. idag va de en till som fått de. de river upp alla gammla känslor å oros moln igen. å jag känner mig halvt förstörd.

jag vet att jag e löjlig å borde bara skärpa mig. jag e i v15+0 nu å jag såg en frisk bebis i v12+0 ju.. å jag har ju kännt de sprattla där inne ett par gånger dock inte så ofta.

bläää.. håller mig nog till denna tråden bara idag.

• Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-07 11:38:42 följande:
    Jag kan säga såhär att Södertälje är ett trevligt ställe men okunniga personal
    Huddige är mysigt trevligt varmt och man har kunniga barnmorsker + läkare
    MEN danmark förlossning knäcker ALLT !!!
    hehe jag åker över bron då när de e dax :-P
  • Sir Bubbalots mamma
    Safireee skrev 2011-04-07 12:01:48 följande:
    Jag tror ju stenhårt på att det är en pojke i magen och har massor med namnförslag. Min man ratar alla utom Erik eller möjligen Philip, så vi får se om det blir det. Om det skulle vara en flicka så har jag bestämt mig för Stella (min man är mer tveksam).

2,5 h till KUB-ultraljudet nu. Nervöst!  
    ooh va spännande med kub! ser fram emot att höra hur de gick :)
    Lycka till :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma