• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT

Hejsan!

Kikar in här och säger hel till er alla. Har varit inne och kikat ett par gånger tidigare och önskat att jag också skulle kunna "tillhöra" tråden och i fredags plussade jag. Fick MA i v10 i dec och har hållit till i systertråden ett par månader. Har rejäl molvärk, mår illa och börjar lite smått känna av brösten. Åt pergo, hade sista mens 26 mars och antagligen ÄL runt 12 april så förhoppningsvis, om allt går vägen denna gång, kommer den lilla runt nyår/början av nästa år. Hoppas få göra ett vul om ett par veckor så vi kan se om den lille lever där inne eller inte.

Ha en bra kväll allihop {#emotions_dlg.flower}

• sugarrush

Kjaam: Vad skönt att du inte gått upp så mycket, även om du slarvat lite med maten. Det kommer nog lite fler kilon så småningom, men det är ju skönt att inte gå upp massor redan i början av graviditeten! Och vad fint att blodtrycket gått ner!

Leaeva: grattis till 5+0! Det här ska gå bra ska du se! Det är faktiskt förbjudet att lämna den här tråden när man väl trätt in. Sådeså!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Här är dagens bild på vår lilla älskling, v. 18+4! Så söt att man bara dör! Hjärta

Visserligen är det inte rätt vinkel riktigt, men skulle ni gissat på tjej eller kille? Man ser ju inget som "sticker ut", men å andra sidan kanske en snopp kan gömma sig bakom benet... Hmmm.....
    (En kille är förstås lika välkommet, men ja, jag är så sjukt nyfiken bara... )
    Fjärde gången gillt?
  • MissT
    sugarrush skrev 2011-05-02 19:31:22 följande:

Här är dagens bild på vår lilla älskling, v. 18+4! Så söt att man bara dör! Hjärta

Visserligen är det inte rätt vinkel riktigt, men skulle ni gissat på tjej eller kille? Man ser ju inget som "sticker ut", men å andra sidan kanske en snopp kan gömma sig bakom benet... Hmmm.....
    Så söt Grattis!
    Jag hoppas att jag också kommer få se en levande liten skrutt framöver.
    Är ju inte så långt gången än men jag hoppas allt kommer flyta på.
  • EmmaAF

Åh va fin Sugarrush! En helt perfekt liten bebis

Jag är inte så aktiv längre men jag kikar allt in här då och då och följer vad som händer

Och grattis till bebbarna som kikat ut! Underbart <3

• Sir Bubbalots mamma
    MissT skrev 2011-05-02 19:26:34 följande:
    Hejsan!

Kikar in här och säger hel till er alla. Har varit inne och kikat ett par gånger tidigare och önskat att jag också skulle kunna "tillhöra" tråden och i fredags plussade jag. Fick MA i v10 i dec och har hållit till i systertråden ett par månader. Har rejäl molvärk, mår illa och börjar lite smått känna av brösten. Åt pergo, hade sista mens 26 mars och antagligen ÄL runt 12 april så förhoppningsvis, om allt går vägen denna gång, kommer den lilla runt nyår/början av nästa år. Hoppas få göra ett vul om ett par veckor så vi kan se om den lille lever där inne eller inte.

Ha en bra kväll allihop {#emotions_dlg.flower}
    Grattis å välkommen!!!
  • Muffe

Grattis till lyckat RUL sugar!!! Glad för din skull

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-05-02 19:31:22 följande:

ååh så söt den e!!
  • MissT
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-02 19:48:32 följande:
    Grattis å välkommen!!!
    Tack
  • Evve81

Sugar: Vilken sötis!

Miss T: Välkommen!

Jag har gått in i v 28 idag!!! Är lite fundersam på det här med fogarna. Idag n är jag varit rastvakt har jag känt av dem rejält på jobbet. Vill ju liksom inte ställa till med nåt men jag försöker att inte stå och gå så mycket. Nästa måndag ska jag på TUL. Det blir skoj att se!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma