• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • TheSunshine
    kajsalisa skrev 2010-04-26 20:22:58 följande:
    Fixar till den senare Anna. Surfar via telefonen just nu så det är svårt. Välkommen hit du också Röntgensyrran. Såååå, hur mår ni tjejer? Känner ni er gravida?
    Jag känner mig super gravid än förra gången...

- mår ila från & till hela dagarna
    - trött (kommer mest på em/kväll)
    - känner lite i magen som typ värk
    kajsalisa skrev 2010-04-26 20:38:05 följande:
    Förresten så har jag pratat med Barnmorskegruppen här i Gbg idag och har fått tid för hälsosamtal 12 maj redan. Sedan är jag inbokad igen 10 juni för inskrivning och ul. Skitlångt kvar till dess känns det verkligen som. Hur ska ni göra? Landstinget eller privat?
    Jag har med fått tid till hälsosamtal 5 maj, ska få min tid för inskrivning på hälsosamtalet..ska boka in ett vul snart med...
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • pixerpie

Väntar med att skriva in mig... men superömma bröst + gul rå mjölk... fasar för att de ska börja läcka... Testar nog imorgon bitti igen!

KRAM och go natt!

• kajsalisa

Heeej Pixan. Håller tummarna så hårt jag kan!!

• kajsalisa

Nähe flickor, nu ska jag också strax krypa till kojs klockan är ju trots allt efter nio... ;) Har kört 90 minuter poweryoga idag och känner mig helt slut i kroppen. Förhoppningsvis kan jag tigga till mig lite massage av mannen innan jag släcker lampan... God natt!!

• rontgensyrran

Usch även jag mår lite illa fast nyss mådde jag mer än "lite" illa kom en sån våg och sköljde över mig. Jag ringer väl privat på måndag, där jag gick förra gången. Jag ska ju också göra att cellprov nu den 25 maj. Man kan tydligen göra det fram till vecka 10. Så förhoppningsvis kan vi ta 2 flugor i en smäll och även passa på och göra ett vul då :)

Testet var aningens skarpare idag. Så hcg växer iaf! Bild finns som vanligt undre mitt galleri :)

• kajsalisa

Röntgensyrran; härligt att höra att du än en gång har plussat. Tråkigt att du mår illa dock... Jag har också testat igen idag, och det är ingen tvekan om att någon har borrat in sig därinne. Tänk om vi nu kommer få uppleva det som "alla" andra upplever?! Tänk att det faktiskt kan gå vägen den här gången?! *ryser av både skräck och välbehag* Ha en bra dag tjejer så hörs vi senare. Kramis

• kajsalisa
    pixerpie skrev 2010-04-26 20:58:53 följande:
    Väntar med att skriva in mig... men superömma bröst + gul rå mjölk... fasar för att de ska börja läcka... Testar nog imorgon bitti igen! KRAM och go natt!
    Hur har det gått pixan? Blev det nåt test imorse?
  • kajsalisa

Gaaaaah, så trött jag är. Helt sjukt hur snabbt några små hormoner kan ställa till det i kroppen...

• TheSunshine
    kajsalisa skrev 2010-04-27 17:18:21 följande:
    Gaaaaah, så trött jag är. Helt sjukt hur snabbt några små hormoner kan ställa till det i kroppen...
    Ja jag håller med! E med trööött, men ska ut & gå med en tjejkompis senare som med är gravid..hihi...måste ju hålla igång så man inte går upp mer än vad man gör..
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • rontgensyrran
    TheSunshine skrev 2010-04-27 17:29:22 följande:
    Ja jag håller med! E med trööött, men ska ut & gå med en tjejkompis senare som med är gravid..hihi...måste ju hålla igång så man inte går upp mer än vad man gör..
    Även jag håller med! Känns som jag inte gjort annat än att gäspat hela dagen lång. Sist jag var gravid så kände jag mig inte alls lika trött! Skumt det där hur det kan skilja mellan olika gravidteter.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma