• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa
    No way skrev 2010-04-29 20:59:37 följande:
    =) men det kan ju inte vara alltför kul att fylla år påp julafton när man är liten ;)
    Nä, jag håller med. För egen del så är jag glad bara det blir nåt, men givetvis så skulle det ju inte skada om den höll sig till januari...
  • Smålands jänta i storstaden

Hej igen tjejer och hej nya nya tjejer oxå!
    vill inte riktigt skriva inmig på listan ännu men undrar hur ni mår??

Jag har inga som helst symtom eller spända bröst? hade sjukt ömma bröst långt innan jag plussade förra gången samt mycket mer molvärk...

Hur är det för er?

Kramar!!

• rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-04-29 22:26:16 följande:
    Hej igen tjejer och hej nya nya tjejer oxå! vill inte riktigt skriva inmig på listan ännu men undrar hur ni mår??Jag har inga som helst symtom eller spända bröst? hade sjukt ömma bröst långt innan jag plussade förra gången samt mycket mer molvärk... Hur är det för er?Kramar!!
    Hej sötast du!!! Välkommen till oss är väldigt glad att du hittat hit!!! Ser fram emot på lördag då du förhoppningsvis vågar sätta ditt namn på listan. Jag har bara molvärk  i mellanåt och vid hunger diffust illmående.

Välkommen också till dig No Way! Här kommer du trivas som fisken i vattnet! Vi är ett gäng glada tjejer trots vår historia :)
  • TheSunshine
    Hej igen tjejer och hej nya nya tjejer oxå! vill inte riktigt skriva inmig på listan ännu men undrar hur ni mår?? Jag har inga som helst symtom eller spända bröst? hade sjukt ömma bröst långt innan jag plussade förra gången samt mycket mer molvärk... Hur är det för er? Kramar!!
    heeej! {#lang_emotions_smile}
    Jag mår ila & är trött....de e väl mina symptom & att jag känner när livmodern växer...
    Känner du inget lr?
    ♥ BF 29/12-10 ♥
  • kajsalisa

Smålandsjänta; jag känner inte så mycket den här gången heller. Är tröttare än vanligt och möjligtvis något hungrigare. Jag hade ju, som du, jätteont i brösten förra gången och det känner jag nästan inget av nu. Kul att se dig här iaf och hoppas det blir ett starkt och tydligt plus nu i helgen så att du får skriva in dig på vår lista. Kramis

• maria204
    kajsalisa skrev 2010-04-29 16:49:50 följande:
    Hur ser din historia ut Maria204? Hur många har du sedan innan? Hur lång tid har det tagit att bli gravid osv?
    Min historia kommer här:
    Barn 1: 1/1 2005. Helt oplanerad.
    Barn 2 föddes 28/12 2006. Han kom till på första försöket.

MA i v.13 som upptäcktes på UL vid KUB-test.

Jag har blivit väldigt lätt gravid med min sambo och tanken på missfall har aldrig funnits där innan jag såg det döda fostret på UL. Jag vill aldrig mer vara med om det! Ja, ni vet hur det är.

Välkomna alla nya! Vad kul att vi alla på listan är så lika långt gångna!
  • maria204
    No way skrev 2010-04-29 20:59:37 följande:
    =) men det kan ju inte vara alltför kul att fylla år påp julafton när man är liten ;)
    Jag hoppas på att missa BF (24/12). Hittills har mina barn blivit födda månaden innan de "borde", så kanske blir det en november-/tidig decemberbebis...
    Hej igen tjejer och hej nya nya tjejer oxå! vill inte riktigt skriva inmig på listan ännu men undrar hur ni mår??Jag har inga som helst symtom eller spända bröst? hade sjukt ömma bröst långt innan jag plussade förra gången samt mycket mer molvärk... Hur är det för er?Kramar!!
    Jag hade molvär en vecka innan BIM, sedan ingenting, ingenting och nu börjar jag bli trött och må lite illa på morgonen.
  • maria204

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010

December 2010
    Maria204 24 december (2:a försöket efter MA)
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)

No way 28 december

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)

Februari 2011

• Mini Söderling

Hej tjejer
    Jag lyckats inte lägga till mig på listan , någon som kan hjälpa mig ? 2 jan :)

• rontgensyrran

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010

December 2010

Maria204 24 december (2:a försöket efter MA)
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Mini Söderling 2 januari
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)

Februari 2011

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma