• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Så underbart Smålandsjänta. Är sååå glad för din skull!! :)

• kajsalisa

Jag har haft ont i magen till och från idag, så det känns lite läskigt...

• pixerpie
    WeWant skrev 2010-04-30 10:30:17 följande:
    Försvinner från denna gruppen. Missfall imorse.. Lite bruna flytningar, men symtomerna som onda bröst försvann under natten.. Bara väntan attt de ska komma igång och starta på ny kula. Tredje gången gilt !Lycka till allesammans ! Kramar
    Vet hur det känns... Ja, vad säger man... Ska väl eg vara tacksam att kroppen gör det den ska, men bara börja om igen! Jag har pratat om det massor, så nu börjar jag landa i det... Kommer bara vara så rädd inför nästa gång! KRAM!
  • rontgensyrran
    WeWant skrev 2010-04-30 10:30:17 följande:
    Försvinner från denna gruppen. Missfall imorse.. Lite bruna flytningar, men symtomerna som onda bröst försvann under natten.. Bara väntan attt de ska komma igång och starta på ny kula. Tredje gången gilt !Lycka till allesammans ! Kramar
    Hoppas det är en nidis!! Tråkigt att du ska behöva uppleva det en gång till Men jag håller tummarna för att mf uteblir och bebsien mår bra!
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-04-30 10:47:27 följande:
    Nu är jag här Tog ett digitalt i morse och de härliga bokstäverna GRAVID kom upp!!! Gaaaahhhhhh JAG ÄR GRAVID!!!
    Härligt!!! Det är svårt att förstå så här i början...Vi har en på jobb som är helt sjuk på att se eller känna när folk är gravida! Hon kommer och tar på ens mage och säger typ goshigoshi goshi eller nåt annat ohörbart! Alltså hon gjorde det på mig idag!!! Alltså på bim dagen i mina vanliga stora jobbkläder magen defintivt inte större än så länge. Och mig är inte den första hon gör det på även 2 st andra här på jobb! Den ena innan hon själv visste om det!! Så sjukt!

Jag blev iaf jätteglad. Hoppas hon fick en bra känsla så att jag kommer få en liten :)
  • WeWant
    rontgensyrran skrev 2010-04-30 15:58:48 följande:
    Hoppas det är en nidis!! Tråkigt att du ska behöva uppleva det en gång till Men jag håller tummarna för att mf uteblir och bebsien mår bra!
    har fortfarande bara lite bruna flytningar, bara pyttelite färst blod. Men kvinnokliniken gör inga vul så där tidigt. Bara o vänta och så. Förrväntar mej ingenting.. Vill bara allt ska börja så att jag kan jobba på måndag igen, har varit hemma denna vecka med förkylning >.<
  • Mini Söderling

Vist är det märkligt att det finns människor som kan se eller känna på sig när någon är gravid "helt otroligt"
    Jag bad gubben köpa ett grav test på vägen hem , har ju så svårt att förstå ännu, i dag stod det gravid och vecka 2-3 gjorde mig glad för sist tod det 1-2 och det borde ju betyda att det finns mer hormon nu :)
    Hoppas alla får en skön fredag

• kajsalisa
    WeWant skrev 2010-04-30 18:17:40 följande:
    har fortfarande bara lite bruna flytningar, bara pyttelite färst blod. Men kvinnokliniken gör inga vul så där tidigt. Bara o vänta och så. Förrväntar mej ingenting.. Vill bara allt ska börja så att jag kan jobba på måndag igen, har varit hemma denna vecka med förkylning >.<
    Hoppas verkligen att det inte blir nåt mer...
  • kajsalisa
    Mini Söderling skrev 2010-04-30 19:35:49 följande:
    Vist är det märkligt att det finns människor som kan se eller känna på sig när någon är gravid "helt otroligt"Jag bad gubben köpa ett grav test på vägen hem , har ju så svårt att förstå ännu, i dag stod det gravid och vecka 2-3 gjorde mig glad för sist tod det 1-2 och det borde ju betyda att det finns mer hormon nu :)Hoppas alla får en skön fredag
    Visst känns det overkligt?! Jag har tagit två tester, men nu får jag nog lita på dom och inte ta fler tror jag... {#lang_emotions_wink}
  • No way

Hur har ni det med humöret? Mina humörsvängningar är inte att leka med, stackars sambon får ta all skit ;)

Att du inte fattar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma