• FruW

Plus igen efter mf/ma

Japp, ganska ok när man är pigg iaf! Har fått upp sambon med, så åker vi tidigare till jobbet. Så trist att ligga vaken o vänta på att få åka, bättre att gå upp då! :)

• FruW

Tack fina ni!!!! Skönt att känna ert stöd :)

Mabaja jag hoppas ni sover gott allesammans!

• FruW

Tack så mycket snälla missT! Ja det bara måste gå bra nu!!

• FruW

Gick så där idag, kunde fortfarande inte se tydligt om det är ngt i hinnsäcken :( den såg bra ut o tappen va stängd, så inget tydde på mf enligt dr. Har lämnat blod för koll av hcg, får besked på fre em. Känns skitjobbigt det här! :(

• FruW

Tack snälla ni! Jag hoppas det är samma som för dig missT! Är på väg hem från jobbet nu, orkade inte va kvar, bara gråter..

Tinkalilla skönt att höra att det gick bra idag!!

• FruW

Tack snälla ni!! Hoppas så ni har rätt! Är hemma nu, bara gråter.. Ska försöka orka gå med sambon o hunden en sväng i skogen, brukar ge lite kraft.

Kram på er finingar

• FruW

Tack snälla ni för era ord! Ska försöka använda dom som mantra istället för "det här kommer inte att gå" som jag har nu.

Havsklippan hoppas att det snart blir bättre! Vad kan göra att hcg fortfarande stiger, ngn rest som sitter kvar?

Ska på utb idag med jobbet, hoppas att dagen går fort till fre em o ett besked!

Men antar att allt har sin tid o att jag helt enkelt får acceptera det!

Kram från mig

Jo leaeva, skönt att höra från dig!!

• FruW

Blä för såna mornar MCT!! Men gulligt av tanten! :)

Är så avis just nu på alla gravida utan de här erfarenheterna, som så fort de fått plus går o shoppar babysaker utan att ens fundera på mf! Känns som om jag något sätt nästan har "bestämt" mig för att det inte kommer gå. Så vill jag INTE ha det! O inga direkta symptom gör ju sitt...

Kram till dig

• FruW

Tack javisst!! Åh måste komma ur de här katastrofkänslorna!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma