Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

vi ska ha min morfar å bonusmormor på fika i eftermiddag så maken springer runt som en galning å städar.  även om vi städa i förrgår!

morfar ska operara bort en cancer cysta på lungan imorgon så vi e alla lite nervösa över de. Menar lungOP e ju inget å leka med:(

• Sir Bubbalots mamma
    Odetta skrev 2011-04-10 11:59:55 följande:
    Dem är så himla duktiga innom sjukvården så det kommer säkert gå bra, men ska hålla tummarna ändå *kram*
    tack gumz. jo han har en av de bästa läkarna inom onkologi här nere. och de e sista cystan som e kvar efter 2års kamp mot cancern. så  vi hoppas att detta e slutet på detta nu! 

kram
  • Sir Bubbalots mamma
    FruW skrev 2011-04-10 12:06:28 följande:
    Stor kram till kjaam, kommer säkert gå bra för din morfar, de är jätteduktiga!!
    Tack! Kram!!
  • Sir Bubbalots mamma

Jaa lycka till imorgon Sofy!!äntligen får du visa devin vem som bestämmer  Massor med lyckokramar!!

• Sir Bubbalots mamma
    FruW skrev 2011-04-10 21:25:02 följande:
    LittleJunia, hur mår du? Håller tummarna för att ni snart har bebis hos er!

Kram
  • Sir Bubbalots mamma

YEY nu e dax för sofy att va på sjukan!! watch out world here comes devin Hejja SOFY!!!Hjärta

Nu borde min morfar va klar med Operationen. dom sa 2-3h å de har gått 3h20min! får inte reda på hur de gått förens nångång ikväll!

• Sir Bubbalots mamma

Idag mätte jag bebbens hjärtljud! 156slag per min! :) vet jag inte ska lyssna ofta men idag behövde jag höra de. höra mitt mirakel!

• Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-04-11 14:54:28 följande:
    Vad roligt! Kanske en tjej då om man ska tro statistiken här i tråden (som visserligen inte stämmer på alla) Min hade 135 i hjärtljud idag.
    ja vem vet! :) Nästa vecka vet vi kanske:) har ju RUL då! fast de känns som en pojk.. eller jag har fått för mig de!

Din kommer säkert vända sig rätt innan de e dax ska du se! :) inte många veckor kvar nu!

shit va tomt de kommer bli i tråden snart.. vi är inte många kvar.. hoppas fler kommer in och joinar! 
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-11 15:56:25 följande:
    hihi kanske jag som kommer in o joinarTungan ute
    de skulle va underbart!! :-P
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-11 16:00:46 följande:
    haha ja eller hur första barnet i tråden som fått i rad
    ja de skulle vara nåt

hoppas även MTC e tillbax här snaaart
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma