Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-04-11 16:30:10 följande:
    Vad gullig du är... hoppas också jag är tillbaka på "riktigt" snart!
    I have faith! du e här snart igen! å då med rätt hjälp å de kommer gå super! Så de så!
    needtobreathe skrev 2011-04-11 16:30:38 följande:

Hahaha! Busbebis eller vad sa vi? Han va ju ruckbar i fredas, jo tjena.. idag låg han fel igen, så dom har nyss vänt han rätt o kommer därför inte sätta bardkateter för då tror dom han flyttar på sig igen eller spränga hinnor än för dom kommer inte åt (?) för han har huvudet för högt upp, så nu blir de cytotec o ny koll om 4 tim =)

Åhh Vilken buse!! fast de visste vi redan. Klart han ska göra de lite svårt för er!! Hoppas de funkar å han STANNAR på RÄTT håll!!

Ser fram emot nästa uppdatering!!
  • Sir Bubbalots mamma
    EeMe skrev 2011-04-11 17:04:18 följande:
    Hej alla söta blivande mammor!

Jag hoppas att jag får joina er här inom de närmsta dagarna. Har lite oklar bim denna månaden eftersom jag hade en mellanblödning (Ägglossningsblödning?) men bör vara som idag eller imorgon. Än sålänge inga tecken...

Hade MA i dec, vi får väl se om det blir denna månaden, nästa, nästa efter det eller när det nu blir, men snaaart, förhoppningsvis inom några dagar hoppas jag på att få bli stolt medlem i tråden :)
    Du är så välkommen in här.. Lycka till hoppas du får ditt plus snart!!
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-04-11 18:21:55 följande:
    De gååår nog bra! ;) Fick cytotec kl 16.. MASSOR av förvärkar direkt, så den reagerade jag bra på! :) Ny koll o dos kl 8, standard att ge 2 st tydligen. Sen kl 12 görs bedömning om en tredje behövs eller om han sjunkit ner tillräckligt då för att ta hinnorna :) Efter de sätts värkstimulerande!

Men vi har skoj här! Nu ska ja keka middag, vi har ju uteplats o största rummet me stooort badrum! Så vi e helnöjda :) Ute o knatar lite då o då för att påskynda de hela o för att få luft, så de går ingen nöd på oss inte!
    Låter bra!! de händer iaf saker.. imån kommer du ligga å gosa bebis!! åååhh så härligt!!
  • Sir Bubbalots mamma

fick nyss uppdatering om min morfar..
    operationen hade tagit 5h istället för 2-3h.. Vi vet inte varför för ingen fått prata med läkaren än. men han e vaken men har jätte ont. fått massor av morfin å lyckats somna..

vet inte om jag ska va lättad eller rädd! menar varför tog de så lång tid?! får inga svar förens imån kväll efter bonusmormor kommer hem från sjukan! blää blir en jobbig dag imån med!

• Sir Bubbalots mamma

jaa vi får hålla alla tummar för att de fått allt..

Pommis kan ni inte laga tvn?

Mimmi80! hoppas med ni får ett plus snart så vi blir några till här inne:)

• Sir Bubbalots mamma

10min kvar till En unge i minuten!! Äntligen ska vi få se dig Odd

• Sir Bubbalots mamma

Så duktig du va ODD!! Å vilken fin förlossning!!!HjärtaHjärta Så underbart att vi fick ta del av den!

• Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-04-11 21:09:33 följande:
    Andra dosen cytotec nu! Dom tänkte prova ta hinnorna nu då han sjunkit ner mer men körde en dos till för bästa möjlighet o lyckas, så runt kl 1 inatt blir de nog hinnsprängning verkar de som nu.. eller ballong, vi får seee! Men jäklar va förvärkar ja har o dom är starka som tusan! :D Yiho! Nu ska C och jag snart knata iväg en sväng igen :) Ska bara ligga en stund till me CTG som efter varje dos.. inte mer spännande än så änsålänge ;)
    De händer saker iaf!! Grymt..
    Hejja hejja!!{#emotions_dlg.flower}
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-04-12 09:58:42 följande:
    För en timme sen skrev Sofy att hon var hög som ett hus på lustgas och att hon nu skiter i oss till ungen är ute! ;)
    haha underbar sofy! hon e så härlig!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma