MCT79 skrev 2011-02-20 10:30:00 följande:
Mina symtom har också kommit och gått Telge.... googla lite så ser du att det är normalt det också..
Läs här
www.niomanader.se/content.asp?id=149 Där finns en tydlig tabell om vilka enorma variationer i HCG man kan ha första veckorna!
Hela förra veckan hade jag inga symtom på förmiddagarna, brösten var helt oömma och jag klämde men kände inte ett skit. Superorolig blir man men varje eftermiddag kom det smygande för att vara rejält ömma när det var dags att sova (såklart....) på morgonen var det borta igen...
Jag tror inte att ett VUL i 5+0 kommer ge mig nått annat än mer oro....
Jo jag vet att vilka enorma variationer det är i hcg ibörjan av graviditeten men varför får jag då gravid 3+ när jag är gravid i v.4+5 i fredags? Skrev om det här och fick till svar att det beroro säkert på att du har väldigt mycket graviditetshormoner.
Jag har mått gravid hela tiden, började kissa enormt mycket redan 4 dagar efter samlaget och brösten började ömma rejält 9 dagar före BIM och kände av illamående 5 dagar före BIM och ryggen.
Plussade 2 dagar före BIM och plusset dök upp direkt innan kontrollstrecket ens syntes. Får se hur jag mår senare i eftermiddag men jag börjar verkligen bli orolig nu, känns precis som det gjorde när jag fick MA förra gången att symtomen plötsligt försvann, men tempen är hög iaf, 37,3 när jag vaknade imorse strax före 8.