kajsalisa skrev 2011-02-22 11:57:47 följande:
Jag läser tråden varje dag, men håller mig, av förklarliga skäl, mer i andra tråden. Kommenterar inte så ofta, men det händer.
Jag är ledsen att säga det Telgebo, men jag tror inte att tjejerna här i tråden blir mer sugna på att kommentera ditt inlägg när du blir sur om någon inte svarar dig.
Vi använder alla tråden på olika sätt, vissa mer, andra mindre. Du har skrivit ganska aktivt på sistone, vilket är helt ok, men du kan inte förvänta dig att få svar varje gång på alla dina inlägg. Dom flesta jobbar nog, och vissa är, som jag, ganska upptagna med att ta hand om sina nyfödda.
Jag är helt säker på att alla här är jätteglada för dina framsteg, även om det inte kommenteras varje gång...
Många här har ju skrivit sedan jag berättade om att jag bokat tid, men jag är skitledsen och avreggar mig nog. Jag är skitledsen och arg.
Skitbesviken, trodde naivt att jag skulle få nån kommentar som alla andra får när det görs VUL och folk båkat tid och tummar hålls och det bara nnågra få minuter efter dom skrivit sitt inlägg och här har det gått timmar sedan jag skrev mitt inlägg om när jag ska på VUL.
Det är lite konstigt bara att ingen skriver nåt.
Som sagt jag har ingen att dela mina tankar med utan bara en jävla idit till pappa som hoppas på att jag gör abort om jag är frisk och normal i huvudet eller att det går åt helvete på annat sätt.
Men förlåt att jag tagit plats i tråden, ska väl inte besvära er mer då.
Tack och hejdå.