Plus igen efter mf/ma
Det känns som stark mensvärk i magen, försöker tänka att det är livmodern som växer men det är svårt.
Det känns som stark mensvärk i magen, försöker tänka att det är livmodern som växer men det är svårt.
Är det någon eller finns det någon som gjort utbildning eller är barnmorska ?
Tänkte på att jag vill ta en utbildning och vill veta lite ..

Måste fråga er med mer koll.
När jag skulle sova igår så kände jag hur det stack till nere i underlivet några gånger. Några som vet vad det kan vara? Känner inte igen det från min förra graviditet 07/08 och inte från den då jag fick MA.
Kändes som det trycktes neråt och så stack det till kanske sammanlagt 6-7 gånger och försvann sedan. Har inte känt något av det idag men man vill ju få förklaring vad det kan vara och om jag borde kolla upp det.
och dessutom hade jag skitont nere i magen igår som riktig ordentlig mensvärk och så fortsatte mensvärken imorse också men försvann efter jag hade sovit 3 timmar och är helt borta.
Har massa vita flytningar och stundtals rinner det till och man blir ju gråtfärdig varenda gång man känner att det rinner nåt för det känns precis som det vore blod men lyckligtvis så är det bara en massa vita flytningar *tackar min lyckliga stjärna*
Nu kommer sn sjuk fråga, men jag måste få veta. Nuí med MA hur många dagar/veckor dröjde det innan det började blöda eller upptäcktes? Jag gick i 2 eller 3 veckor.
jag är så fruktansvärt nervös att mitt är dött och att det är därför symtomen försvunnit och så ska man boka VUL och så länngta ihjäl sig till det bara för att dagen innan få ringa och avboka det pga blödningar eller få beskedet man inte vill ha en gång till.
Jag vill bara veta att det ser bra ut. Jag kan inte bara leva med att svaret att symtomen växlar som att jag hade inga och var gravid och fick 5 barn eller jag sopydde varje dah och fick MA osv. Jag håller på att gå under av denna ovisshet. Ett graviditetsttest visar ju inte heller säkert, mitt var ju positivt trots MA så.