Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Färnevik: Är det bara ett vanligt album med blanka blad i eller? Jättefint album iaf.

Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo

Har sjukt ont i ryggen, rädd.

Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo
    färnik skrev 2011-02-20 13:06:06 följande:
    Japp! Härifrån: www.glimraforlag.se/bocker/album.htm

De är ganska dyra, jag tror jag gett 230kr/st (och har köpt 4...) men de är väldigt fina så det är det faktiskt värt!
    Den sidan känner jag till, jag beställde boken Gravid och Liten blir stor därifrån för ganska länge sedan.
    Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo
    kajsalisa skrev 2011-02-20 15:11:32 följande:
    Jag tror att det är extremt ovanligt att dom syr utan bedövning. På vår förlossningsförberedande kurs sa bm att det aldrig händer, så du måste ha råkat ut för ett riktigt rötägg Prommis...
    Jag blev också synd utan bedövning 2 stygn, bm tyckte inte jag behövde det honsa har du fött utan bedövning som dui nyss gjort så fixar du 2 stygn. Gjorde fruktansvärt, helt det värsta med hela förlossningen.
    Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo

Usch jagh gillar inte alls att vara så symtomlös, mår alldeles för vanligt idag för att tro att jag är gravid och ont i ryggen som jag hade vid mitt MA men då blödde jag i samband med det och det gör inte nu tack och lov.

Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo

bruna tofflor: Hur mår du idag?

Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo
    brunatofflor skrev 2011-02-20 17:55:03 följande:
    Jo, jag mår bra. Trött fryser, annars är de bra. Hur är de själv?! Upp och ner? 
    Jo jag är trött och fryser och kissnödig, upp och ner. Har inte känt mig lika gravid idag som igår, men nu på eftermiddagen så har jag känt lite svagt illamående, men inte i närheten av igår.

Har fått snuva idag och det jag har känt i halsen i några dagar har släppt och nu har snuvan kommit istället.

Ska lägga mig och vila en stund till nu, Kikar in senare.
    Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo
    brunatofflor skrev 2011-02-20 19:32:42 följande:
    Och irriterad är jag!
    Har du ringt eller ringer du imorgon till BM och pratar lite? Jag håller verkligen tummarna ´för dig! 
    Irriterad på vad? Bara allmänt eller?

Jag känner mig helt lullig i skallen, som man har bomull i skallen och knappt kan tänka eller snarare inte orkar tänka. Är så äckligt trött att jag nästa bara vill gråta för det känns som jag inte kan sova fast jag är så sjukt trött.

Ska ringa på tisdag och boka tid till VUL och boka tid för första besöket hos BM. Lär väl dröja innan jag får komma på BM besök och VUL, men då har man något att se fram emot iaf.

Tack för att du håller tummarna för mig.

Hoppas det går bra för oss nu, man kan inte ha en sådan otur en gång till.
    Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo

nu har jag upptäckt att jag visst har hemmorojder. Skulle torka mig och det kändes så skumt bak och visst är det det...REDAN i v.5??!!! Det är är inte sant. Trodde det hörde till graviditetens senare del, men jag har ju haft katatrog mage sedan några dagar före plusset och haft som diarré så kanske inte så konstigt.

Gillar inte detta alls och hoppas att det ger med sig av sig själv.

Gravid v.5+0 BF 24/10
  • telgebo

sjukt ont långt ner i magen

Gravid v.5+0 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma