• Lallan

Plus igen efter mf/ma

Har för mig att man blir kissnödig i början pga hormonerna oh senare pga andra orsaker då

Går själv upp minst tre men ofta fyra till fem gånger per natt.

• Lallan
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-08 11:57:19 följande:
    Haha 3 ggr i natt för mig idag e jag trött
    Ja, så sov jag mellan 7 och 11 nu på förmiddagen efter att ha lämnat barnen också
  • Lallan

Sov riktigt risigt inatt. Går inte att ligga bekvämt, har halsbränna och så tror jag att jag börjar få karpateltunnel... vad det nu heter. Har inte släppt än men är bättte än vad det var inatt.

• Lallan
    Muffe80 skrev 2010-10-11 07:55:57 följande:
    Grattis Mabaja

Vecka 12 idag!! Wihooo!
    dock är illamåendet nästan helt borta, oroväckande. skulle vara skönt med ett UL snaaaart! ca 2 veckor kvar...
    Men illamåendet brukar ju avta mellan vecka 10-14 nångång så det låter helt normalt.
  • Lallan
    mage v 12+0.pngAv någon anledning blev bilden väldigt liten men den föreställer i alla fall mig i v 12, tredje graviditeten och tvillingar i magen. Visst såg jag själv att jag hade fått en liten mage men som sagt både tredje grav + tvillingar. Finns dom som det knappt syns på i v 30 ens.
  • Lallan

+Mabaja: Såhärligt att läsadin förlossningsberättelse,återigen grattis till er Wilda.

Muffe:Jag hörde men angelsound från v 9+2 förra gången men har haft mycket svårare att höra ngt den härgången trots att dom nu är två.Den här gången har det gett upphov till mer oro än lugn.

Angående sammandragningar så är det ju livmoderns sätt att träna sig men det ska som sagt inte göra ont. Mina känns tydligt och jag började känna dom väldigt tidigt. Kan nog ändå vara bra att kolla med bm.

• Lallan

Oj, vad ni skrivit! Ska försöka läsa ikapp nu ikväll.

Odetta skrev 2010-10-16 19:23:55 följande:
    det lät skitgott!!!

Jag är sugen på nått jag med, men vet inte alls vad....lite irriterande för då tenderar jag att "prova" olika saker för att inse att det inte var det jag var sugen på och till slut har jag stoppat i mig jag vet inte hur mycket. Lillemans gröt såg gott ut...men ägget jag precis åt var inte det jag ville ha. Glass/sorbet låter gått, med det har vi inget hemma...valnötter kanske? Äsch...jag vet inte.

*kram*
    Det där lät precis som mig
  • Lallan

Odd: Usch vilket bemötande på förlossningen. Skönt med smvc-kontakten istället!

Smålandsjäntan: Din lilla får allt se till att stanna ett tag till, skönt att ha fått det uppkollat och att du har lite extra övervakning.

'Själv har jag bm besök i morgon och tul på tisdag.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma