Plus igen efter mf/ma
Har för mig att man blir kissnödig i början pga hormonerna oh senare pga andra orsaker då ![]()
Går själv upp minst tre men ofta fyra till fem gånger per natt.
Har för mig att man blir kissnödig i början pga hormonerna oh senare pga andra orsaker då ![]()
Går själv upp minst tre men ofta fyra till fem gånger per natt.
Sov riktigt risigt inatt. Går inte att ligga bekvämt, har halsbränna och så tror jag att jag börjar få karpateltunnel... vad det nu heter. Har inte släppt än men är bättte än vad det var inatt.
Stort GRATTIS till er lilla Wilda Mabaja
+Mabaja: Såhärligt att läsadin förlossningsberättelse,återigen grattis till er Wilda.
Muffe:Jag hörde men angelsound från v 9+2 förra gången men har haft mycket svårare att höra ngt den härgången trots att dom nu är två.Den här gången har det gett upphov till mer oro än lugn.
Angående sammandragningar så är det ju livmoderns sätt att träna sig men det ska som sagt inte göra ont. Mina känns tydligt och jag började känna dom väldigt tidigt. Kan nog ändå vara bra att kolla med bm.
Sammandragningar kan ju ha med uvi att göra okså.
Oj, vad ni skrivit! Ska försöka läsa ikapp nu ikväll.
Odd: Usch vilket bemötande på förlossningen. Skönt med smvc-kontakten istället!
Smålandsjäntan: Din lilla får allt se till att stanna ett tag till, skönt att ha fått det uppkollat och att du har lite extra övervakning.
'Själv har jag bm besök i morgon och tul på tisdag.