Happiness skrev 2010-10-07 21:15:44 följande:
ååååååååå Marie-KEX...vattnas i munnen. man kan lägga dom ett glas mjölk och blanda ihop allt till en go gröt. MUMS! Kvällarna är absolut värst och dagarna och lite vid lunch och undra om inte frukosten också räknas in där...HAHA

Lät inte som en höjdare direkt men alla är vi ju olika

Odetta skrev 2010-10-07 21:07:43 följande:
tjejjer....samvetsfråga: frossar ni i godsaker eller lever ni nyttigt???
Jag tror jag lever rätt nyttigt under dagen....men på kvällen så usch...då frossar jag i mig godsaker. Har såååå dåligt samvete för det
Igår åt jag tex ett helt paket Mariekex...och nu ikväll har jag ätit en bit ostkaka med sylt....efter att jag redan åt en mars. Annat vanligt jag äter på kvällen är en rätt stor skål med flingor, typ havrefras med solhavre...det är en favorit.
Jag blir såååååååå sugen på sånnt på kvällen, vid den här tiden ungefär....tycker det är rätt jobbigt. Jag tycker det är GOTT när jag äter det, men efteråt får jag ångest och önskar att jag tog ett äpple istället. Är i v23 nu och har redan gått upp 8-9 kilo....känns ju inte så jätte kul direkt.
Så hur gör ni? Lever ni sunnt eller är ni som jag, obotliga gottgrisar?
Har haft en väldigt onyttig period och då kan jag bara inte motstå alla godsaker. Nu sista veckan har jag istället haft dille på morötter som är lite nyttigare, hur bra det är med minst ett halvt kilo morötter per dag vet jag dock inte.