Odetta skrev 2010-09-27 21:03:48 följande:
ja
Men skönt att du blev sjukskriven...och du ska se att du kommer bli det framåt också. *bamsekram till världens bästa Lallan*

Tack detsamma

Gulliga du

rontgensyrran skrev 2010-09-27 21:07:45 följande:
Nu ser det konstigt nog helt okej ut på forumet igen. Skumt det där.
Tack. Verkar som suppen verkat nu och känner ingen smärta. Och bebisen sparkar. Troligvis sten eller bebisen eller livmodern som trycker på urinledaren. Är rätt vanligt under graviditet men tyvärr är det graderat lite olika. Mitt är rätt ordentligt vidgat det är därför de vill göra nåt åt det. Om det är en sten så hoppas de att jag ska kunna kissa ut den genom detta kramp-smärtstillande supparna. Inte nog med det, så har jag under mina underbara timmar på akuten åkt på en rejäl förkylning. Sitter just nu och snorar, snyter mig och är hes med halsont, men däremot smärtfri i övrigt iaf :P
Skönt att dom har koll på dig nu och hoppas att det blir bättre snabbt.
Sofy:Här hade vi lite outande i helgen, dock inte från vår sida det är liksom ingen hemlighet längre

Sambons bror och föräldrar var här och grattade vår äldste son. På kvällen bjuder sambons bror på vin och påpekar gång på gång att det är fint vin."Det är dyrt vin det här", "DEt är årgångsvin" osv osv. Jag och sambon kopplade ganska snabbt vad som var på g men svärmor och svärfar kopplade inte ens när han sa grattis farmor och farfar

Svärmor tyckte att farmor har hon ju varit länge så det var ju inget nytt

Tog ett tag men till slut så trillade poletten ner