Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Ja min sambo mailade läkaren imorse men då sa jag iofs att vi kanske ska testa lergigan comp först och se hur det går, annars får vi ta upp det med honom om att testa nån ny. 
    Jag trodde verkligen att jag skulle må bättre den här gången för jag har inte känt av lika mycket illamående. Men nu kom den som ett klubbslag i stället och blev lika dåligt som när jag nästan var som sämst förra gången! Helt sjukt. Och ansiktet har blivit alldeles rött och prickigt, känns som det är övertryck när jag spyr så att alla kärl kommer upp till ytan eller nåt?! Känns så där kul att visa sig ute så för jag ser verkligen sjuk ut (tycker jag, min sambo såg ingenting haha, men så ser han dåligt utan glasögon också). 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Haha nä fy sjutton. Det ser ut som jag bränt mig i solen, speciellt runt ögonen Cool
    Hur är det med twinsen idag?

• Dag och natt

Mmm jag är hemma, kunde inte alls gå till jobbet under de här omständigheterna... Kanske om jag inte hade spytt hela natten. Nu kan jag sitta och äta piggelin istället.  
    Måste nog krypa till korset på jobbet och berätta att det ser illa ut och att jag förmodligen kommer att bli sjukskriven på allvar.

Åh tvillingarna bråkar med mamma! Hoppas att tv1 vänder på sig igen, får ju inte hålla på så där  

• Dag och natt

Underbar mage MCT fast jag förstår att det är jobbigt.

Nu har jag varit ute och gått 1,5 timme och ätit en ostfralla och liten yoghurt till lunch, jätteskönt att kräkningarna lugnat sig nu.  

• Dag och natt

Hihi vad söt bild  

Undrar också hur det har gått för Saftmedbulle? 

• Dag och natt

Vad trist MCT! Men jag tror på vad Odd säger, det händer saker där utan att du märker det! Blä för läkare som inte förstår hur jobbigt det är att behöva gå ovetandes! Men du ska se att du inte behöver vänta mycket länge till, det är ju tvillingar och måste ha det jättetrångt där inne nu! Klart att de vill komma ut snart.  

• Dag och natt

Skönt mimmi! När skulle ni börja med IVF?

• Dag och natt

Men usch har du gått och blivit sjuk mamma till w! Hoppas det släpper greppet om dig snart. När jag har haft magsjukan har jag spytt mellan 8-12 timmar nånting, men sen har det inte kommit mer efter det. 

• Dag och natt

Ja usch hoppas att du känner dig bättre snart, man blir så trött av det där! En gång när jag drabbades av kräksjukan så var vi mitt uppe i flyttpackning. Dan efter skulle vi flytta, jippie yeah! Förstår fortfarande inte hur det gick an.  

Vad underbart att du är immun MCT!  

• Dag och natt

Hahahaha! MCT du är ju oslagbar! Tycker synd om dig samtidigt som jag inte kan låta bli att skratta åt bilden jag får upp i huvudet! Du måste skriva ner såna här saker så du inte glömmer det så du kan berätta för tvillingarna sen.

Jag har varit ute och promenerat 1,5 timme nu och var så sjukt sugen på pizza så nu har jag ätit en halv! Det mesta jag har ätit sen i måndags! Gick utan problem men nu börjar det ta stopp.  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma