Plus igen efter mf/ma
Jag menade inte att du har PCO heller telgebo, det var en del av mitt resonemang att det inte är särskilt ovanligt att folk har sena ÄL.
Jag menade inte att du har PCO heller telgebo, det var en del av mitt resonemang att det inte är särskilt ovanligt att folk har sena ÄL.
Hur mår du FruW? Jag fattade först nu vem du var ![]()
Oj barnvagnar, vilken djungel.... Jag tjuvkikade lite på barnvagn förra helgen och drömde mig bort... Vågade knappt ta på dem för det kändes som förbjudet område att ens tro att det ska gå vägen. 
Så jag har absolut ingen aning om vad som skulle vara bra för oss.
Vi är ganska långa, 173 resp 183 cm så man kanske ska ha teleskophandtag, var det så det hette hos Brio Happy? Finns det några andra? Sen är det ju smidigt med en vagn som funkar i stan, på buss, t-bana och pendeltåg (jag har inte körkort men sambon har) men också funkar i terräng som uppe i S-vall när vi är där på vintern och så... Ska fråga en kompis där uppe som köpte en Bugaboo nånting med smala hjul där framme och fråga hur hon tycker att det funkar där uppe där det oftast är mer snö. Jag har fått för mig att hon har varit nöjd med den.
Men det är verkligen en djungel och jag förstår inte hur man nånsin ska kunna bestämma sig 
Lycka till på Vul i morgon saftmedbulle!
Hoppas det går bra för liberté!
Och MCT, en tappmätning kan väl vara på sin plats! Låter som om twinsen vill sätta igång själva men hoppas att tv1 inte har vänt på sig?!
Själv sitter jag och äter kex för jämnan.
Gud den här plötsliga hungerskänslan är så påfrestande för i nästa sekund har det kanske gått för långt och jag mår bara illa... Måste få in rutinen att ha något ätbart med mig i väskan.
Nu har det börjat på allvar tjejer... spytt fyra gånger på 40 minuter... Äter isglass och undrar hur jag stod ut förra gången... Ska det vara så här nu. 
Phew! Har kräkts fram till tre inatt, sen tog jag en Primperan som hjälpte så jag kunde somna till slut. Men nu har det satt igång igen trots att jag tagit både Primperan och Lergigan comp. Att bli så här dålig så här tidigt har jag inte räknat med. Ni som haft hyperemesis, har ni fått nån annan medicin än Lergigan comp för jag tycker aldrig att den funkar särskilt bra hemma. På sjukhuset funkar det av nån anledning bättre.