• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT
    Mamma till W skrev 2012-01-04 11:07:34 följande:
    MissT: även om du säkert inte är så glad över att bli hemskickad-är det inte lite spännande samtidigt att imorgon kanske det drar igång? :)
    Jo på ett sätt....fast med tanke på att jag är så förlossningsrädd så vill jag gärna befinna mig å plats när det väl sätter igång så jag kan få hjälp och stöd. Det är en av anledningarna till att jag vill bli igångsatt. Men just nu känns det samtidigt som att sätter det igång av sig själv så gör det inget...bara det blir av snarast. Sover jätte dåligt och går runt och tänker på förlossningen hela tiden så bara det blir gjort på ett eller annat sätt så jag kan börja njuta av bebisen sen.

Firar 9-årig bröllopsdag med mannen idag så det vore en riktigt bra present om hon skulle komma idag
  • Mabaja

Här väntar du på din fl. Och jag väntar på samtal från mvc om vad de bestämt ang hb, ferritin och allt vad det heter. Kunde dock dröja till måndag innan de ringer (min bm har sem denna vecka).

• MissT
    Saftmedbulle skrev 2012-01-04 11:08:28 följande:
    Stort lycka till!
    Tack
  • FruW

Stort lycka till missT! Förstår om du blev besviken, men snart är bebis här o din kropp verkar ju va på g :)

Stor kram till dig

• MissT
    Mamma till W skrev 2012-01-04 11:14:46 följande:
    Här väntar du på din fl. Och jag väntar på samtal från mvc om vad de bestämt ang hb, ferritin och allt vad det heter. Kunde dock dröja till måndag innan de ringer (min bm har sem denna vecka).
    Hoppas att det inte är någon fara med proverna/dig  utan att det ser så bra ut som möjligt.
    Har inte varit inne här så mycket på sistone så jag har inte hängt med riktigt gällande vad som händer tyvärr.....
    Är det dina järnvärden som spökar?
  • FruW

O grattis på bröllopsdagen så klart!

Hoppas du snart får samtalet mabaja!

• MissT
    FruW skrev 2012-01-04 11:28:40 följande:
    Stort lycka till missT! Förstår om du blev besviken, men snart är bebis här o din kropp verkar ju va på g :)

Stor kram till dig
    Tack Mimmi
    Ja nu är hon äntligen snart här. Försöker hålla igång så mycket så möjligt både för att skingra tankarna och förhoppningsvis göra att det händer mer därinne ....får se om det hjälper.
    Hoppas allt är bra med dig och magen. Är så glad för er skull!

Kram
  • FruW

Tack vännen! Håll oss uppdaterade är du söt, så kul att få dela er glädje!

• MissT
    FruW skrev 2012-01-04 11:42:45 följande:
    Tack vännen! Håll oss uppdaterade är du söt, så kul att få dela er glädje!
    Självklart, det ska jag göra
  • MCT79

MissT gud vad spännande... snart är det dags! =))

Väntar tvillingar! 32+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma