• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-04 21:28:24 följande:
    Havsklippan du kan få låna mitt svar... "nej jag är inte gravid jag har ett allvarligt fall av lakosintolerans och bandmask!"
    Hahaha!! Perfekt svar  

Jag har nog ganska mycket luft i magen nu, rapar och fiser som aldrig förr haha. Men jag minns att det var ungefär samma med Wilma, att magen plötsligt bara blåste upp sig massor i början, innan det faktiskt blev lite substans att tala om av det hela! 

Natti natti
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Spinning gav mig sd var fjärde minut. Ilar "Down there" under sd med.

• SoMa72

Men stackars dig, MCT!
    Jag ligger och ser fram emot dagens flytt! Kl. 08 kommer flyttfirman, wihoo!

Hur har era sf-mått legat btw? Mina är 25 (v 25), 29 (v 28) och 30 (v 31). Skönt att magen inte hade växt fyra cm igen.

• FruW

Ok, inser att läget är dåligt valt just nu, när jag läser era inlägg. Men har legat vaken hela morgonen med panik över att jag inte känner något alls :(

Funderar allvarligt på att ringa o se om jag kan få ett till Vul nu helst, men känns så fånigt, allt såg ju bra ut i fredags, o 2 v kvar till nästa... Men varför ska det va så nojjigt det här??

Spännande med flytt SoMa! MCT jag hoppas du fått sova en del nu!

• Mabaja

Mct: skön morgon! Själv var jag vaken av mina sd fram till 2 sen gav de upp.

Soma: härligt med flytt! Inom Uppsala då eller?

Mimmi: ring och hör efter om en tid om det kan lugna dig.

Själv sitter jag här och försöker få min telefon att ladda. Börjar få kramp i tummen för funkar bara i ett läge. 81% kvar till fulladdat. Är andra laddaren på tre mån kanske som w haft sönder.

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-05 06:56:29 följande:
    Ok, inser att läget är dåligt valt just nu, när jag läser era inlägg. Men har legat vaken hela morgonen med panik över att jag inte känner något alls :(

Funderar allvarligt på att ringa o se om jag kan få ett till Vul nu helst, men känns så fånigt, allt såg ju bra ut i fredags, o 2 v kvar till nästa... Men varför ska det va så nojjigt det här??

Spännande med flytt SoMa! MCT jag hoppas du fått sova en del nu!
    Varför skulle läget vara dåligt, vi har alla varit där mimmi! Hjärta
    Jag hade ringt och bett om ett tidigare... man blir knäpp av att gå och tänka också..  Minns du när jag skrev om att man efter ett VUL är nöjd sådär 4 timmar... sen kommer tankarna igen...

"Ja jaaaaaa men det var bra klockan 13 ja.... men NU är den död för nu är klockan 17! *logisk* Solklart för oss med vår historia..."
    Anders höll på bli tokig på mig... tror det var först runt v 25 som han sa nått i stil med "du verkar mindre orolig".... notera att han INTE sa att jag inte verkar orolig alls... haha!

Du har ju inget att förlora på att ringa och fråga vännen!
    Väntar tvillingar! 32+1 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2012-01-05 06:33:17 följande:
    Men stackars dig, MCT!
    Jag ligger och ser fram emot dagens flytt! Kl. 08 kommer flyttfirman, wihoo!

Hur har era sf-mått legat btw? Mina är 25 (v 25), 29 (v 28) och 30 (v 31). Skönt att magen inte hade växt fyra cm igen.
    Spännande! Kom ihåg att peka auktoritärt med hela handen!

"Soffan ska dit....nej dit...eller dit!"  Demon

Min sf-mått är nog inte riktigt representativa... minns inte alla heller... nu sist var det iaf 35 cm.... v31. =)
    Väntar tvillingar! 32+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma