• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT
    MCT79 skrev 2012-01-04 11:51:46 följande:
    MissT gud vad spännande... snart är det dags! =))
    Ja.......Nu borde det inte dröja allt för länge.....
  • SoMa72

MissT, grattis på bröllopsdagen och stort lycka till med förlossningen när det är dags!
    Kramar!

• MissT
    Evve81 skrev 2012-01-04 12:28:22 följande:
    MissT Njut av bröllopsdagen och gå ut och ät eller nåt ikväll om ni inte är på förlossningen så tiden går! Lycka till snart är det er tur!
    Tack   Vi tänkte köpa hem lite god mat att njuta av i soffan. Och så får det bli en film eller så om jag orkar, har i stort sett varit vaken sedan 4 i morse. Det trycker ordentligt neråt och värker både fram och bak i ryggen så vi får se vad som händer
    SoMa72 skrev 2012-01-04 15:14:44 följande:
    MissT, grattis på bröllopsdagen och stort lycka till med förlossningen när det är dags!
    Kramar!
    Tack så jätte mycket Kram tillbaks

Fick klartecken av min handledare idag att jag får gå upp på opponering med min uppsats nu i januari. Känns så skönt att veta det innan förlossningen och bebisen kommer för då kan jag lägga en sak åt sidorna ett par dagar och bara njuta!
  • plutten02

Har uppdaterat BF listan nu...

I morgon får jag nog ringa min BM och be att få mitt blodtryck kollat... Är så sjukt trött fortfarande hela dagarna, sitter nästan och somnar på jobbet...  och även sån huvudvärk som heter duga näsan hela dagarna... Inget roligt alls...

• Dag och natt

MCT: Hoppas tvillingarna bättrar på vikten till nästa gång! Varför ska de göra oss så oroliga hela tiden de små liven!

MissT: Grattis på bröllopsdagen! Och hoppas att pyret tittar ut nu, lycka till med allt {#emotions_dlg.flower} 

Här händer det inte mycket, men har blivit uppsvälld i magen så pass att min sambo till och med reagerade ikväll såg glad ut och började smeka den! Helt sjukt - det är alltså över delen av magen som är uppsvälld, själva tjejmagen syns ju inte direkt nån skillnad (tror jag iaf) eftersom jag är överviktig. Har börjat nytt jobb i veckan och det blir väl till att inte ha så mycket tajta tröjor på sig nu.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • plutten02
    Mamma till W skrev 2012-01-04 16:47:47 följande:
    Plutten: prova järntabletter annars.
    Finns det recept fritt?
  • Mabaja

Ja det gör det. :) niferex brukar mvc tipsa om. Själv har jag bara ätit duroferon.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma