Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Jag försökte bli utskriven idag Hahahaha det sket sig. Fasen vad jag e sugen på en blodig biff med rödvin (ligger på golvet och skriker - vill ha, vill ha vill ha)

• Bellas7

Jag får inte lämna sängen mer än när jag ska på toa. Så de kör ut sängen med mig i om jag vill ut ur mitt rum, men de vägrar köra mig till babyproffsen hmmm

Annars är det en stor skillnad här och lund. Men som sagt mindre än 20 dagar nu yes

• Bellas7

2 choklad och en påse gott o blandat .. Hmm nu mår jag illa :(
    Men tycker inte magen är sååå stor än, vad tyckte du MCT ;) visst får jag äta mer godis ??

• Bellas7

Jodå den tog jag för ett par dagar sedan :) men ska ta ett nytt utan det fula trynet .

Mimmi det kommer gå skitbra

• Bellas7

Tjockis MCT :)

Winston har blivit storebror...

Lördags morse kl 00,54, 00.55, och 00,57 kom våra tre små. Elliot vägde 1350g Kelly vägde 1510g och Elton vägde 930g. Alla tre är stabila fast Elton behöver lite mer hjälp än de andra. Men vi tar en dag i tagen än så länge.

Jag hade ett härligt kejsarsnitt utan bedövning Haha ett snitt med lustgas bara :)

• Bellas7

Jag är tydligen en på tusen som ryggmärgsbedövningen inte tar på. Så ena delen av magen sov (vänster) medans höger var vaken så jag var fullt rörlig på den sida. Och jag kan lova att det känns när man sätter en kniv i magen. Narkosläkaren mådde skit och kunde inte söva mig då tre i magen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma