Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

MCT haha mjölkkartong :)

Men passa dom Javisst kan du det, vi ska vänta tills dina är födda bara så du har fem stycken hehe

• Bellas7

Grattis tinkalilla :) hade du äl 7 sep och då borde man räkna 2+0 från den 7 sep. Sen räknar du framåt och borde då vara ca 6+6 idag så stämmer vul utmärkt. :)) Grattis

Min bm sa till mig den 26 dec som bf men jag visste att jag hade äl på dag 20 så jag räknade inte med de sex första dagarna så blev mitt bf 2 jan och sen vid rul stämde de utmärkt den 2 jan :)) bättre än bli orolig .

• Bellas7

Mimmi det är för tidigt gumman. Det finns minst en bäbis där inne jag lovar. Min läkare hade svårt att se fostren i v 7+ så ta det lugnt. Den finns där och växer som bara den :))

• Bellas7

MCT jodå ligger i sängen o stirrar haha har haft kompisar här hela dagen. Vilket är rätt skönt :) tiden rinner lite fortare då.

Jag har börjat spara mjölkkartonger till dig hehe

• Bellas7

SoMa det kommer gå jättebra idag gumman det vet jag. Antagligen en liten kille :) hmm hoppas på det , så han kan jobba och försörja sin gamla mamma Hahahaha

• Bellas7

Grattis grattis safireee stor flicka :)) skönt att det bara blev ett dygn på neo.

SoMa jo här går det bra, än så länge är de kvar i magen till läkararnas förvåning. Jag ville de skulle kolla tappen i dag men de menar på att den är mjuk och det kommer inte att spela någon större roll. Vi är alla tacksamma för varje dag. 28+4 idag så nu närmar vi oss 29-30 med stora steg. Tröttsamt dock att ligga inne och stackars winston.

Jo det är en kille säkert :)) glöm nu inte att uppdatera så fort du kan :) kram

• Bellas7

Havsklippan "kramar om hårt" jag hade samma utomkveds som du i januari. Tog bara några extra veckor innan kroppen var ok igen. När du pratar med läkaren nästa gång be om pergo om du inte haft det innan. Kroppen kan ju komma i obalans så det kan vara skönt att få in den rätt balans fort. Jag blev med barn i mars två månader efter och jag ska hålla alla tummarna för dig gumman superkram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma