Plus igen efter mf/ma
Hehe ja SoMa akta fötterna hehe
Stackars lilla winston, inte ska han sitta i tappen alls :)
Hehe ja SoMa akta fötterna hehe
Stackars lilla winston, inte ska han sitta i tappen alls :)
Sugar det låter som något är på g :)
Har du några sammandragningar ?
Jodå vi ligger och räknar ner. Tröttsamt men har inget annat att göra riktigt.
Låter som det är på gång gumman. Fortsätt att röra på dig lite. Så blir det bäbis snart :)
MCT du har nog fiskar i magen hehe
MCT två feta fiskar helt ok hehe svårt att klä de i kläder dock.
När är ditt ul? Jag ska ge dig massor av tips innan du träffar läkare ;)
Bra. Då ska du få en lista av saker han ska kolla på dig om du vill. :)
En liten uppdatering från en som har haft sex veckors sängläge. I kväll skulle jag och sambon basta en liten stund, mysdax. Gick sakta de fem meterna till badrummet och la mig i bastun. Efter ett tag säger jag att jag hör att någon ropar på mig. Gubben går då ur bastun och kollar och kommer tillbax o säger nej det är ingen där. Sen sa jag att det är en liten svag röst. Har reser sig igen o kollar. Kommer tillbax o säger det finns ingen som ropar efter mig, hmm så säger jag hör du inte Winston. Han tittar på mig konstigt sen säger in i duschen. Hmm han blänger fortfarande på mig haha. Han börjar prata semester och att tvungestvätta bort winston. För jag lovar på allvar att han tror jag börjar bli knäpp i huvudet Hahahaha
Vadå jag?? Knäpp?? Nejdå inte alls :)
Se inte bara jag som verkar lite borta :)
MCT vilken tid på tis? Jag har tapp o tul mätning vid kl 13.00. Spännande om de ser könen :)
Välkommen JoWiAn
MCT jag tror du har pojkar :) ska bli spännande att se.
26 FULLA VECKOR i morgon och alla tre kvar i magen. Lite nervös inför tis men hoppas verkligen inte jag och Winston blir inlagda..