Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Mabaja jag fick super bra flytande järn som jag inte blev förstoppad av, man köper det på hälsokost det är inte blutsaft.

Mimmi jag skäms, jag har inte läst tillbaka utan såg nu att du var gravid. Grattis grattis gumman. Du vet att det är denna bäbis som har väntat på dig. Vilken glad nyhet, blir så så glad för din skull gumman :)

• Bellas7

Ja vi e hemma nu och det är underbart. Vi får Max sova två timmar per natt men mN är ändå så lycklig när man ser sex små ögon kl tre på natten. De är ju åtta veckor nu och har sina personligheter.
    Klart du är gravid, du väntar barn inte missfall njut. Det kommer gå bra denna gång. Det måste gå bra denna gång :))

• Bellas7

Mimmi denna gången går det super bra det är din tur nu ju. Er lilla bröllopsbäbis.

Det är roligt att följa er alla och att se stora tjocka magar haha hoppas ni lägger på er minst tio kilo till var.

SoMa såg bilden och med tanke på att du snart är pensionär så var det helt ok hehe

Lite uppdatering från mig, ska försöka få in bilder oxå :)

Vi kom hem den 13 dec ned tre friska barn, utan sond och alla ammar. (de tar även flaska)
    Vi har en liten flicka som väger 3.1 kilo och har ett underbart humör. Hon skriker bara när hon är hungrig men då är det rejält. De äter var fjärde timme. Sen har vi två killar på 2.7-2,8 kilo som har egna viljor och de vill vara i famnen hela tiden. Man kan ju inte sluta kela med dem.

Våra dagar består av mata och kela bäbisar som blir 10 veckor på fredag. Helt underbart. Vi har ju verkligen fått mys med små bäbisar länge :) ... Att ha ett barn är super enkelt när man ska försöka få ihop det med tre. Men totalt underbart är det oxå. Det finns inget bättre än att ta till sig en liten goding och mysa på natten fast man vet att det är matdax igen om en timme eller två. Vi är så tacksamma och lyckliga.

Hoppas alla får ett underbart nytt år :)

• Bellas7

Vi fixar det mesta själva men vi har familj och vänner som ställer upp. Så vi får ett par timmars sömn.

• Bellas7

Gott nytt år alla och god fortsättning

Ohh stackars dig Mimmi med att få äta pencellin, men tänk det är ju bara 7 månader kvar att äta :))

• Bellas7

Grattis till bäbisarna MCT och Skönt att allt gick bra.

Liberte håller tummarna att bäbisen stannar i magen ett par veckor till. Jag vet hur det känns att räkna ner veckor. Men vi har bra neonatal i Sverige, de är så duktiga.

Här är det livat med tre nyfödda i huset. Det är fullt upp men de är såå underbara :)
    SoMa snart dax för dig ju :))

• Bellas7

Grattis mabaja till en underbart söt liten flicka. Grattis dag o natt till ett lyckat kub

Här är det full rulle, våra är nu två månader korrigerat och 4,5 sen de föddes. De väger nu 4.8-5,2kg och sover lite mera på natten. Jag hinner inte vara inne så mycket men jag går in då och då och läser, kan ju inte riktigt släppa er :) Både jag och mannen är hemma och jag lovar det är en heltids syssla att bara försöka överleva. Fortfarande är vi överlyckliga och hjärtat går sönder av kärlek när man håller dem men det har varit svårt att liksom vara super lycklig för bla annat har man varit super trött haha jag är ju gammal, visserligen inte som soma men men... bye the way hur stor är du nu gumman :)))

här är lite bilder på våra klimpar

köpt den bästa vaggan ever till trillingarna (tvilling vagga) men super för den vaggar de till sömns
  • Bellas7

hmm man har svårt att fatta att denna store kille vägde 760 gram när han var en vecka gammal.
  • Bellas7

Ja tyvärr är ju det så när man har fler att det tar all ens kraft samtidigt som det är underbart så är man trötttttttt.

SoMa japp vill se en bild på magen :) känns så länge sedan man själv var där ju.

Mimmi hoppas på minst ett nu, vid ivf :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma