Plus igen efter mf/ma
Ja vi kommer att köpa en Trilling då från england. Smidigast :)
Ja vi kommer att köpa en Trilling då från england. Smidigast :)
Mimmi så mycket starkare :) tar du digitalt i morgon så lär det bli 2-3 eller 3+ så slappna av gumman detta lär gå vägen :)))
Mimmi vad fick du på digitala
Utslag på stickan äl 1-2 dygn senare. Räkna den 14. Då borde det bli 2-3 på digitala. Inget att oro dig för gumman
Mimmi jag fick 3+ på dig v 4+6 med TRE. Två dagar innan var det 2-3 så det är ju lugnt :)
Jag ligger på förlossningen med sammandragningar och lite av slemproppen har gått. Så skoj not.
Ja jag är 27 fulla så de borde stanna lite till. Tappen var 3 cm så det var ingen jättefara i allafall. Jag mår ok annars.
Ja sluta testa nu.. 2-3 är bra och räknar du äl den 14 borde du vara 4+ 6 så det stämmer super bra :))
En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)
Efter en hemsk dag med massor av sammandragningar, dropp mot sd och 7 brikanylsprutor så har sammandragningarna lugnats sig lite. Slemproppen har gått men min tapp ser bra ut än så länge. Neo har varit och berättat vad som händer om de kommer nu och de är väldigt optimistiska, men detta är ju Lund de är duktiga på tidigt födda. 27+1 och de ligger inte i någon större farozon menar de. Jag har droppet till imorgon sen får vi se vad som händer. Defår inte ge mer än 48 timmar. Men jag är lugn och retar mig på att jag inte får vara hemma. 34 dagar till v 32+0. Men barnen väntar nog inte 34 dagar Haha :)) menbara sex dagar till v 28+ kram på er
Mmmbop vad skönt Grattis till en liten tös :)