Inlägg från: mallanis |Visa alla inlägg
  • mallanis

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-02-28 15:31:13 följande:
    MCT: Det var ett bra citat! Jag håller tummarna för dig idag!

Mallanis: Jag längtar till det är 2 siffrigt med men det är ett tag kvar!

Sen är det som sagt synd med den trista stämning som råden men men....... Ska kika in igen ikväll när barnen ska sova!
    När jag var i ungefär din vecka så pratades det om i tråden att veckorna gick så fort ;) Ja tyckte de var lite tokiga.... nu hör jag till dem som tycker att veckorna rasar iväg och snart är DU också där ;)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)

Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?

Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 17:43:12 följande:
    mallanis: men såg ju nu att du inte ska ha förns juli din rackare!!!! inte ska du hinna före... då jäklar.
    Nej nej Jag har inga planer alls på att hinna före er alls  ;) Men gärna JUNI inte juli ;) hahha
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    needtobreathe skrev 2011-02-28 17:51:29 följande:
    Alltså, vad äre för mobbning här nu?! ;) Färnevik och Längtan, ni hinner först! Devin har lovat o stanna tills jag säger att det är ok, och de äre ju inte än! ;D

Haha ja gissningslistan ja.. nästa månad äre dags o gissa på oss aprilisar! ;)
    hahha ja du verkar vara en envis tjej Sofy men bebis är ju av samma skrot och korn vi får allt se vem som "bestämmer" till slut ;)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    färnik skrev 2011-02-28 17:54:54 följande:
    Njae, jag har ju BF 23 mars, men den 8:e ska vi på igångsättningsbedömning och förhoppningsvis blir det dax samma vecka.  Flört
    ahh det var så det var... sorry dålig koll! Men redan nästa vecka iaf =) (förhoppningsvis jag vet ju att du inte vill gå över tiden)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    MCT79 skrev 2011-02-28 18:17:43 följande:
    Hellluuuuuuuuuu!!

Jag har en tjockis i magen! 16mm och hjärta som slår!  Woohooo!!
    hhahha stort grattis!!!!!!
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Småland- Ja här trodde vi att du hade fått bebis! Men kul att höra av dig även om jag hade hoppats att du skulle komma in med en bebisbild! Sofy- Så skönt att TUL såg bra ut!!! Visst är det bara vid TUL som man får reda på hur stor bebis är eller kollar även BM ? Men där är det väll bara sf måttet som gäller? Telgebo- Så gött att du fick vul i morgon! Jag har tjatat till mig extra vul med jämna mellanrum...eller tjatat och tjatat efter undersökningen så har jag gått ut till sköterskorna och sagt... jag skulle boka in nytt vul ;) det har funkat!

Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    färnik skrev 2011-03-01 16:08:00 följande:
    Vi har haft en rolig dag på Barnens Hus! Många timmars lek och målning. Roligast var utklädningskläderna tyckte både jag & dottern.

Grymmaste var att det fanns utklädningskläder som passade även mig, 183 lång och höggravid!

Vad sägs om högdräktig drake? Skrattande

Eller clown med kraftig bukfetma!? Drömmer

hihi, färnevik du ser ut att stortrivas =)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    kajsalisa skrev 2011-03-01 16:12:27 följande:
    Flickor.... Ingen av er som råkar vara katolik/ha en katolsk partner som vet vad som gäller angående dop i katolska kyrkan här i Sverige??
    Nope tyvärr,  har hittat en odöpt norrlänning ;)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Godmorgon tråden!

vecka 27 på FL´s gravidkalender idag...det går verkligen framåt! Firade igår att jag skulle in i vecka 27 genom att få mina första känningar av foglossning? Har ni andra haft mycket ont och när började det för er?

Marlyn- Va kul med jobbet!

Telgebo- Good luck!

Happi - spännande med tul, du får säga att vännerna på FL förväntar sig bild, så det bara är för läkaren att lyda ;)

Tredje gången gillt!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma