Plus igen efter mf/ma
Mallanis: Jag längtar till det är 2 siffrigt med men det är ett tag kvar!
Sen är det som sagt synd med den trista stämning som råden men men....... Ska kika in igen ikväll när barnen ska sova!
Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)
Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?

Småland- Ja här trodde vi att du hade fått bebis! Men kul att höra av dig även om jag hade hoppats att du skulle komma in med en bebisbild! Sofy- Så skönt att TUL såg bra ut!!! Visst är det bara vid TUL som man får reda på hur stor bebis är eller kollar även BM ? Men där är det väll bara sf måttet som gäller? Telgebo- Så gött att du fick vul i morgon! Jag har tjatat till mig extra vul med jämna mellanrum...eller tjatat och tjatat efter undersökningen så har jag gått ut till sköterskorna och sagt... jag skulle boka in nytt vul ;) det har funkat!

Godmorgon tråden!
vecka 27 på FL´s gravidkalender idag...det går verkligen framåt! Firade igår att jag skulle in i vecka 27 genom att få mina första känningar av foglossning? Har ni andra haft mycket ont och när började det för er?
Marlyn- Va kul med jobbet!
Telgebo- Good luck!
Happi - spännande med tul, du får säga att vännerna på FL förväntar sig bild, så det bara är för läkaren att lyda ;)