Inlägg från: mallanis |Visa alla inlägg
  • mallanis

Plus igen efter mf/ma

Halloj tråden!
    Haft fullt upp och inte hunnit med FL på ett tag ;) dags att skärpa sig...men det är ju miljoner sidor att läsa ikapp!!!!

Kul se att Odd är tilbaka (än om du verkar ha mer än fullt upp, har tyvärr inga goda råd att ge...) och att Sofy fortfarande håller inne med Devin.
    Längtan har du fortfarande inte fått din lill? Va 17..... och färnevik va har hänt där? Å ni andra wassssup? 

Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    Längtan efter liten skrev 2011-03-21 17:19:08 följande:
    Om det var mig du menade så är han fortfarande inne i magen än så länge har han 15 dagar på sig. men hoppas såklart att han kommer idag :D eller igår.
    Jag hade satt upp dig på "nerräkningslistan" hade fått för mig att du och Färnevik låg lika ;) men de klart 15 dagar kvar...det är ju bara slutspurten... ;)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Odd och Sofy ni står verkligen för spänningen i tråden just nu!

Den här tråkmånsen ska nu sova och ska bli kul att logg in i morgon och se vad ni kommit fram till... Om Det har blivit pluss och Devin. ... =)

Tredje gången gillt!?
  • mallanis

MCT- Men NNNNEEEJ!!! Beklagar MCT, så här skulle det ju inte bli! Är så ledsen för er er skullGråter *kramar i massor*

Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-26 12:24:01 följande:
    jag skäms så när jag läser om alla er med många barn och som vill ha flera..e de nåt fel på mig som bara vill ha ett barn? e jag självisk? :(
    Kjaam- Jag är inte heller så himla säker på att jag vill ha fler än ett barn ;) heller?
    Maken tycker också i dagsläget att ett barn räcker fint, både med tanke på att det har varit en berg och dalbana under två år med att försöka bli gravida och få missfall men också att man ska fortsatt ska ha tid för varandra? Ja det kanske är egoistiskt och kanske kommer man att ändra sig vad det lider?  Nu när man mår bra med graviditeten och är i vecka 30 och klimpen sparkar och härjar så börjar nog tanken iaf väckas i mig att jag kanske kan tänka mig fler barn ;) jag är ju redan en bit över 30 så ska vi ha fler kan vi inte vänta hur länge som helst.... men de klart får väll klämma ut ettan innan funderingar på tvåan tar över för min del!
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Odd föresten, ser fram emot avsnitt 6!!!!!!

Ska bli så kul att se er och förlossningen, jag sitter som klistrad vid "en unge i minuten" och grinar varje gång.... Hur ska det gå när jag "känner" mamman och pappan....åh jag kommer grina så fort ni dyker upp på skärmen ;) hhhahhah

Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    färnik skrev 2011-03-26 17:21:00 följande:
    Här kommer det lamm nu, de är så söta! Min stora tjej med nyfödd lammunge:

Söt bild! Jag har ju inte sett er lilla Tilde men får gå in på din sida och hoppas att det finns bilder där! ;)
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis
    sugarrush skrev 2011-03-26 20:03:48 följande:
    Jag är så jäkla OROLIG just nu. Jag körde bil idag och en bil framför stannade plötsligt utan förvarning. Jag fick tvärbromsa jättehårt, hårdare än jag någonsin gjort tror jag.

Nu är jag jätteorolig att det här kan ha skadat bebisen. Tänk om bilbältet skadade den liksom, att den fick någon skada. Hjärnskada aller rent av missfall... är det möjligt att sådant kan ske? Var ärliga!

Har någon varit med om något liknande?
    Sugar- De ligger ju oerhört skyddade där inne så det är säkert inte någon fara, har du ont på något sätt nu? Fick du ont när det hände?  Säkert ingen fara! Men känner du dig orolig så kolla upp det!

Nu ska jag leta rätt på tändarn, dags att släcka ner om 10 minuter ni gör väll desamma va tråden!!! ;) Earth hour om 9 min....
    Tredje gången gillt!?
  • mallanis

Påväg så söta ni är!!

Sugar om du inte fick ont när det hände hade jag inte oroat mig! Iom att du inte har gått längre än v 14-15 så är ju bebis inte särkilt stor och guppade säkert bara undan om säkerhetsbältet som i närheten.  De har ju det oerhört säkert där inne i livmodern! Det är nog större risk att bebis blir "tillknöcklad" som vid krock när den är större!!  Tror jag iaf, nu har jag en bälteshållare som ska hålla nere bilbältet men den började jag inte använda förrän efter v 20 om jag inte minns fel. ...

Tredje gången gillt!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma