Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

sugar de finns bh i F storlek på missmary med

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-20 10:16:47 följande:
    needtobreathe skrev 2011-04-20 09:55:12 följande:

Sötfilur; Finfin! :)

Sugar; Apoteket har någe liknande sport-bh modell i bomull som tydligen är väldigt sköna, prova ngn sån? Många som använt tydligen.. :) Jag har F-H i vanliga fall o använder sportbh nu :)

Tack för tipsen!
    Kjaam: Vilken storlek kör du med? Vad har du för kupstorlek nu när den passar?
    Sofy: Ska in och kika på lunchen om apoteket har något lämpligt, tack!

(Just nu sitter jag med toapapper i bh:n för att inte bröstvårtorna ska skäras upp av sömmarna...)
    Ja har L i mina! 75G har jag i min vanliga bh
  • Sir Bubbalots mamma

Så då va man hemma från dr! kändes ganska meningslöst.  han sa bara vila vila vila. å sen skulle jag kolla blodtrycket om 2v igen. Sen skrev han ut piller mot illamåendet men  dom får jag se när jag kan hämta ut. dom e svindyra å mitt högkostnadsskydd är slut. å vi har ju dåligt me pengar för vi står utan min inkomst. bara att spy antar jag..

I mån e de dax för RUL!! WIEEEEEE!!!!!!

• Sir Bubbalots mamma

Fy va nervös jag e nu! 2h kvar till RUL!!!

• Sir Bubbalots mamma
    Muffe skrev 2011-04-21 08:41:57 följande:
    Åh spännande med RUL, det kommer gå bra! Uppdatera direkt sen.

här ha det varit en jobbig natt, magen är stenhård HELA tiden så då går det ju knappt att sova och absolut inte vända sig i sängen eller soffan för då gör det ont.
    Bm ska ringa upp mig om en stund, men det kanske är normalt att magen ska vara stenhård hela tiden på slutet? Allt känns som en enda lång sammandragning...

Den putar däremot åt olika håll, ser komiskt ut. Men jag börjar oroa mig om bebis mår bra av stenghård mage hela tiden! Vad tror ni?

I natt hade jag även lite värk nedåt i ryggen, och i benen samt magen men denna värk kommer bara på nätterna så det är väl bara ett litet skrämselskott och inget tecken på att det är på g...
    japps lovar att uppdatera. :)

låter jobbigt med magen. hoppas du får några bra svar från bm.  kan ju hoppas att de  e ett tecken på att de inte e så långt kvar tills de e dax!
  • Sir Bubbalots mamma

Så då va man hemma igen! Vi fick se en perfekt liten bebis! Fick se 10fingrar å hjärnan å ett fint litet hjärta! Den va kissig nödig med! Men va den hade mellan benen ville den inte visa :( typisk nog! Den va 16cm lång å jag blev flyttad till 16+4! Vi e så glada så glada!

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-04-22 11:05:01 följande:
    Ja väldigt vad lugnt det är! Kanske sitter alla o slukar påskmat?

Igår så hände något underbart! Min älskling friade! Sitter nu här med en något för stor provisorisk ring och är såååå kär!
    GRATTIS!! Gud va kul Skål 
  • Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-04-22 11:24:16 följande:
    Sugarrush vad roligt såå underbart :)) grattis

Ego idag blev mina tester starkare Bim-3 aldrig varit så här starka hoppas nu 6 gången gillt
    Glömde säga grattis till dig igår. :) Kul att vi blir lite fler här inne
  • Sir Bubbalots mamma

I dag är jag helt slut å de blir en slö dag med filmer. är redan inne på den andra filmen.

Har sjukt ont i magen idag.. helt mörbultad blev jag av ultraljudet.
    ska försöka lägga upp bilderna idag. måste scanna in dom å sånt.. men de e så suddiga.

• Sir Bubbalots mamma

Vi har väldigt enkel guldring som förlovningsringar. Och våra vigsel ringar är oxå väldigt enkla fast med vitt å rött guld.
    Likadana har vi. Just nu har jag min mans ringar på mig å han mina. Hans blev förstora när vi gick ner i vikt å de skilde en halv storlek på våra ringar så vi byta tills vi har råd att fixa dom.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma