Plus igen efter mf/ma
sugar de finns bh i F storlek på missmary med
sugar de finns bh i F storlek på missmary med
Sötfilur; Finfin! :)
Sugar; Apoteket har någe liknande sport-bh modell i bomull som tydligen är väldigt sköna, prova ngn sån? Många som använt tydligen.. :) Jag har F-H i vanliga fall o använder sportbh nu :)
Så då va man hemma från dr! kändes ganska meningslöst. han sa bara vila vila vila. å sen skulle jag kolla blodtrycket om 2v igen. Sen skrev han ut piller mot illamåendet men dom får jag se när jag kan hämta ut. dom e svindyra å mitt högkostnadsskydd är slut. å vi har ju dåligt me pengar för vi står utan min inkomst. bara att spy antar jag..
I mån e de dax för RUL!! WIEEEEEE!!!!!!
Fy va nervös jag e nu! 2h kvar till RUL!!!
Så då va man hemma igen! Vi fick se en perfekt liten bebis! Fick se 10fingrar å hjärnan å ett fint litet hjärta! Den va kissig nödig med! Men va den hade mellan benen ville den inte visa :( typisk nog! Den va 16cm lång å jag blev flyttad till 16+4! Vi e så glada så glada!
I dag är jag helt slut å de blir en slö dag med filmer. är redan inne på den andra filmen.
Har sjukt ont i magen idag.. helt mörbultad blev jag av ultraljudet.
ska försöka lägga upp bilderna idag. måste scanna in dom å sånt.. men de e så suddiga.
Vi har väldigt enkel guldring som förlovningsringar. Och våra vigsel ringar är oxå väldigt enkla fast med vitt å rött guld.
Likadana har vi. Just nu har jag min mans ringar på mig å han mina. Hans blev förstora när vi gick ner i vikt å de skilde en halv storlek på våra ringar så vi byta tills vi har råd att fixa dom.