Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-02-22 19:57:58 följande:
    Sofy, skulle du möjligtvis kunna lägga till mig så att jag kan inboxa dig?
    Ja självklart! Fixar direkt! Och ang de här me att glömma inlägg.. hahaha! Jag skulle svara dig i magbildstråden men.. jag glööömde självklart! ;)

Men TACK så jättemycket!! {#emotions_dlg.flower} Blir så glad!

Ge mig 1 min så är du inlagd!
  • needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-02-22 20:04:51 följande:

Jag håller också med er om att diskussionen är jobbig och när man kollar in och det kanske är 7 sidor att läsa så kan jag säga att jag inte minns hälften om det inte är nåt väldigt speciellt MEN det betyder inte att jag förbiser någon!

Sofy: Jag är i v 17 och kollar också varje gång jag går på toa efter blod. Antar att man kommer göra det HELA graviditeten.

Haha jag tror också det ;) Har jag inte slutat kolla nu så kommer ja nog fortsätta me de också.. i början för början till MF o nu för andra komplikationer.. suck! ;D Men äeh.. sålänge jag får hålla igång så äre lugnt! :D
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-22 20:37:01 följande:

Godnatt tjejer! Lägger mig nog och sover och hoppas att allt är bra imorgon, lite tungt att andas (täppt i näsan) och lite tryck mot bröstet men framstupa sidoläge funkar typ!
    aja, lite vila blir nog bra!

Prommis, jag är i v 30...tror det var du som frågade! tiden går lite för fort

Gonatt Muffe! ;) Ja känner sådär titt som tätt som du beskriver.. säkerligen helt normalt me allt som flyttas hit o dit därinne o bebis som trycker på varenda litet organ ;)

Kraaam!
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-02-22 20:48:36 följande:
    Ja men det är ju så, man blir lite skadad. Oskyldig Jag kollar också fortfarande när jag är på toa, och ibland emellanåt också om det känns som att det "rinner till". och då går jag in i v 37 på torsdag!
    Haha lite skadad? ;) Jotack! Men de e en charm i det också ;D Så ser ja de, hah!

Ang fostervattnet som vi pratade om igår vare va? Kollade på rapporten idag hos BM o de stod 1,06.. o stod någe bokstäver framför men minns inte vad för nåra.. men allt va helt normalt, inga avvikelser.. vad hade du?
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-22 20:51:34 följande:
    Jag måste bara säga det att det var nog 2 eller 3 inlägg efter jags krev så skrev du imorse så så mycj´ket var det inte att läsa ikapp och komma ihåg att kommentera. Du pratade ju med nån imorse om att ta det lugnt och inte städa klädkammaren och röja järnet, men men nog om det.

Blev ju inte ga´ladre nu av att en som inte ens hör hit kommer hit och gapar ut en massa skitpåståenden om mig, att jag bytt nick och massa annat skitsnack som är så fel det kan bli.

Har inte männsikor bättre saker an att lägga energi på att hata nån och jaga efter och skriva skit om en? Det är nog bara unga människor som gör för jag har då aldrig sett att äldre människor gör det.
    Alltså jag orkar inte ens förklara mig, behöver inte göra de heller. Jag svarar på de jag har lust med, när jag har lust.

Det andra får du ta med den som skriver så, inte min huvudvärk.
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-02-22 21:08:40 följande:
    Öhhh... Skrattande

Är det du eller jag som är luddig i huvudet, fostervatten? Flöde, trodde jag iaf att vi pratade om? För inte mäter de väl vatten i mängd? Inte vad jag förstått, iaf... Drömmer

Tydligen så blir flödessiffran lägre ju längre gången man är iaf. Jag har mätt 2ggr, v 31: 1,3 och v 36: 0,89. Tydligen helt som det skulle vara bägge gångerna... Glad
    HAHAHA! Det är jaaag.. är lite seg i skallen efter den här dan ;) Och även om allt är rensat o klart nu (ja, klädkammaren iallafall.. ska ge mig på en annan garderob imorn, höhö) så har ja fullt upp i skallen me andra planer ;D

Sjääälvklart pratade vi flöde! :D Härligt! Så den där "minskade mängden" eller vad som sas till dig på någe UL de va ingenting? Gött! :D
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-02-22 21:23:31 följande:
    Det är lätt att snurra till allt, jag gör det heeeela tiden känns det som...

Det var ju minskad mängd fostervatten vid ett mättillfälle, men 2 veckor senare var det normalt igen så det var väl ngt tillfälligt bara? Sista 2 mätningarna har det varit normalt!

Flödet har inte mätts varje gång, men har varit normalt när det mätts.
    Haha ja herre.. inte konstigt me allt man ska hålla reda på ;)

DÅ är jag me i matchen igen! Härligt att allt ser bra ut! Jag ska på TUL + flöde igen i v 36 så då får vi se va som sägs.. men allt såg ju "ovanligt bra ut" enligt läkaren igår så ja e luugn. (För tillfället.. haha!)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 21:34:44 följande:
    Vad lugnt det blev nu flickor har ni sprungit iväg efter allt tjaffs ?
    Det hoppas jag inte iaf ..
    Moahaha.. mig skrämmer ingen iväg ;)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 21:46:38 följande:
    Vad skönt då gumman haha{#emotions_dlg.flower}hur har du det nu har du det bättre ?
    Själv har jag det ASS lugnt haha alla tre sover men elias har sovit ca 5 tim men nu e han uppe ska ge honom mat nu kommer sen
    Ja förfan! De rullar på här i full fart ;) "Mensvärk" o konstig känsla i kroppen samtidigt.. liksom "svårt o andas" eller va man ska säga under vissa perioder när ja får SD också, men änsålänge lever ja så ja får ju luft iallafall, hahaha!

Gör så! Vill också bebisgosa! ;D
  • needtobreathe

Jag hällde nyss mjölk i soppåsen, tror ja går o lägger mig, hahaha!

Hörs imorn.. gonaaatt mina favvisar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma