Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-02-22 10:27:20 följande:
    Jag vet att du inte kan sitta still Sofy, men du kan ju försöka. Bind fast dig själv i soffan eller något
    Vet att det är svårt, eh, du kanske bara ska köra på helt enkelt... du mår ju bäst av det

Haha jag har inte tid o sitta still ;) Nu har vi slängt 10 svarta säckar o 3 stoooora lådor me skit.. nu ska ja rusa iväg till BM för o mäta mage o ta prover, sen fortsätter vi.. tvättmaskinen går för fuullt o ja.. men de blir fint sen o MASSA plats ;) Vila kan ja göra i graven! :D

• needtobreathe
    Telgebo; Ditt VUL är om 2 veckor, ska vi önska lycka till nu redan? De kommer vi hinna innan dess, tro mig. Och tagga ner attityden lite, det är inge roligt när det bara huggs hejvilt omkring härinne. Alla vill väl.
  • needtobreathe
    BM besök v 32;

Blodtryck; 105/60
    Hjärtljud; 135
    SF mått; 30 (följer medelkurvan fortfarande)

Hm ja de va nog de trorja..

Så stressad i skallen så kommer inte ihåg mer just nu hah! ;) Återkommer senare!
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-22 12:39:02 följande:
    Soffan: du vet att du inte kommer att gå tiden ut va?! Jag tror din pojk kommer definitivt att komma ut tidigare! Hade du inte mensvärk nu med?  Det hade jag mycket i slutet innan min lilla prinsessa tittade ut i 37+6 :)
    Haha japp ;) Blir igångsatt om inte annat 38+0 eller vare va.. 47 dgr kvar iallafall ;) Om han inte får för sig o förgylla mitt liv ännu tidigare.. har den känslan men vi får se, kanske heeelt fel! ;D Dock trycker han neråt som fan just nu, o japp.. mensvärk as hell! :D Om 3-4 veckor är han välkommen! :D

Tror inte du ja kommer gå så länge? ;)
  • needtobreathe
    rontgensyrran skrev 2011-02-22 12:45:37 följande:
    Nope du kommer nog inte gå hela tiden ens till igångsättning. Men det är ju min gissning iaf. Ska bli så spännande att få se bilder på era bebisar sen när de tittar ut :)
    Hoppas du har rätt! ;)

Jaa haha ja är sjukt nyfiken på hur han ser ut..
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-02-22 13:08:45 följande:
    Jag tror inte heller sofy kommer gå tiden ut... Hela du är som en igångsättning Sofy! ;) kram med glimten i ögat! ;)
    Hahahahaha underbart gumman! Dagens skratt.. hur kan man va som en igångsättning? ;) Hahah!
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-22 13:18:53 följande:
    tror inte heller du går till igångsättning.. men frågan är vad som är bra egentligen?
    du kanske ska försöka lugna ner dig liiiite så han iaf stannar i 2 veckor till? Kram
    Haha ja men sålänge stannar han nog de trorja inte är nån fara! ;)
    Muffe skrev 2011-02-22 13:21:09 följande:
    håller faktiskt med MCT, du är en igångsättning haha! Kanske skulle räcka att vara hemma hos dig ett dygn så sätter värkarna igång Verkar vara full snurr hela tiden, kul Men jag fattar inte hur ni kan slänga 10 soppåsar, menar du stora svarta?
    Hahahaha ja du e så välkommen så! ;) Nej nu äre nog 15 st.. de är allt möjligt skit.. ingen som rensat på säkert 5 år om inte mer, så jag slänger ba nu! Skönt när mannen e på jobbet o inte har nån talan, hahaha! Älskar o ha full rulle.. lugn e de värsta ja vet! :p
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-02-22 13:51:56 följande:
    Sofy, letade inte du för länge sedan efter spjälskydd?
    såg ett på nätet som var svart med vita stjärnor men du kanske ville ha döskallar?
    Jooo, vart fanns det?! :D Vore ju perfa!!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-22 18:01:27 följande:
    Jag tog illa vid mig då jag jag varit så nervös att ringa och få ett nej att få göra ett VUL och dså har jag läst ikapp denna tråd och det hålls tummar direkt så fort nån skriver att jag ska på VUL KUB osv bara några minuter senare efter att det skrev och så kommer jag med mitt inlägg och inte en kommentar om det. Hur skulle ni sjäva känna? Inte bry er eller? jag blir iaf ledsen, grattar ni andra så kan ni behandla alla likadant.
    Du kan inte få ett nej från en privat mottagning, möjligen att sjukhusen säger nej men aldrig privat om du betalar själv. Jag tar inte åt mig om ingen "svarar" på ngt jag skriver, inte alltid det är ngt som nån lägger märke till, man är så inne i ngt annat eller ja.. allt va de nu kan va. Ja visst, grattis till bokad tid för VUL.
  • needtobreathe

Den här jäkla diskussionen om att folk inte svarar hit o dit börjar gå rejält överstyr nu o förstör stämningen härinne. Jag är glömsk som en guldfisk o svarar inte ens på hälften av det jag från början TÄNKER svara på, och jag får heller inte alltid "svar" på det jag skriver - men jag VET att folk läser o glädjs me mig ändå om de är något roligt som hänt! Om det är 73 nya inlägg en dag o ja loggar in på kvällen, då orkar/kan jag inte svara ens på 33 av dom, varje liten grej - det går bara inte. Eller jo, om jag ägnar hela kvällen åt att göra det. Annars svarar jag på de jag kan eller "har lust med" just då, sen tänker jag svara på någe annat senare men då glöms de bort för ja har annat o göra.

Vi ALLA härinne har varit sjuka av oro i början, och även senare - tro mig Telgebo! Jag kollar FORTFARANDE (i vecka 32!) efter blod på pappret o allt annat.. tankarna och oron finns där i bakgrunden hela tiden men om jag bara fokuserar på dom blir jag ju fan knäpp. Jag är inte i hamn än, de är en bit kvar. Allt kan fortfarande hända, men om jag går runt o tänker så mår jag ju riktigt pissigt o mina dagar hade varit nattsvarta? Hur kul är det då? Ingen mår bra av det, inte du/jag, inte bebis.. ingen! Nu är det 15 dgr till ditt VUL, vi kommer hinna önska dig lycka till både en och tre gånger innan det, och vi kommer säkerligen svara dig så fort vi läser om att det gått bra, men hoppa inte på oss hela tiden om att vi inte svarat på si o så länge, att de är så många sidor som skrivits sen du skrev osv - då tappar nog alla lusten till att stödja/peppa dig, för du ser allt dåligt. Du säger att du inte har symptom, men du nämner flertalet av dom. INGEN av oss kan ge dig ett svar på hur det ser ut därinne nu, eller hur det kommer bli. Symptom kommer och går, så äre bara. Höga hormonnivåer behöver inte betyda all världens jäkla gravsymptom, men de tyder på att HCG ökar som det ska och det är BRA!

End of story.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma