Plus igen efter mf/ma
Kul att du får göra så många UL m.m. Jag har inga fler inbokade och det lär det nog inte bli heller, man får väl lita på att allt är ok antar jag!
Kul o kul.. de är ju nödvändigt.. gör de ju inte för att de är kul, :P

Vare sig vi är nyplussade eller nära BF finns vi här för VARANDRA! Genom all oro, frustration, ilska och uppgivenhet - och tillslut lycka! I med och motgång.
Fyfan vilken jävla morgon. Hade massor av SD igår o idag vaknade jag o kaskadkräktes rakt ut. Puh!
Telgebo; Jag har varit sjukt varannan vecka sen i början me diverse skit, haft hög feber o grejer också (i början + senare) och som andra sagt, håll ba koll på tempen :) Drick mycket vätska o ta det lugnt.
Haha, herregud va ni skriver! Orkar knappt läsa igenom allt ;)
Men ja, duracellkaninen (jag då som ni vet..) har städat heela dagen! Tvättar, diskar, skurar, torkar golv, rensar.. haha! De tar aldrig slut men ja har iafl något o göra! ;) Sitter i badet nu o ska strax steka falukorv i soja (mm så jäkla göött!). Min man har grabbdag så dom hänger i vardagsrummet, ska joina dom senare men först fixa klart så ja blir lugn igen ;D
Grabben i magen busade me mig imorse, han sträckte ut sin fot långt ut på sidan så ja kittlade honom o han drog undan den, o sen höll vi på så ett tag, hahaha! Han e så rolig!
Gomorron tjejer!
Har försökt läsa ikapp men de är så jäkla mycke.. puh!
Va inne på förlossningen igår igen pga jordens värsta huvudvärk ever, flimmer för ögonen o illamående. Ingen HF iallafall, gött de! Kan varit migränanfall men ja.. jag vet inte.. den hänger kvar fortfarande så knaprar citodon nu!
Idag blir de spec mvc kl 9 för fortsatt förlossningsplanering, spännande att se vad han säger nu! OM jag blir igångsatt när vi pratat om det är de ju bara 5 veckor kvar!! Herregud. Jaja, vi får se vad som sägs!